Çatı katında yaşamanın eksileri neler, kışın ısınma yazın sıcakla nasıl başa çıkılır?

Ben çatı katında yaşıyorum ucuz diye kiraladım kombi de çalışıyor ama inanılmaz soğuk ev bir türlü ısınmıyor ısınsın istiyorsan çok fazla dereceyi arttırmak zorundasın ama fatura Allah bilir kaç gelir yazın evin nasıl olacağını hiç deneyimlemedim çatı katında yaşamış olanların tavsiyeleri var mı yaz kış için (çatı katını ucuz diye tutacak olanlar tutmayın vereceğiniz faturalar ile zaten ara kat daire fiyatına gelecek )

Çatı katında yaşamanın eksileri neler, kışın ısınma yazın sıcakla nasıl başa çıkılır?
Cevapla