Neredeyse 18 yaşımdan bu yana yalnız yaşarım ama kapıyı hep kapatırım niye ve kime kapattığımı bilmiyorum, açık olsa yargılayacak kimse de yok acaba bu psikolojik bir sorun mu? 😂


Bende de kapıyı hep kapatıyorum, bence bu tamamen normal. Öz güvenlik duygusu gibi bir şey, evde bile açık kapı yeterince rahat hissetmemizi engelliyor.
Cevap
6Cevap
Yalnız da olsam evde kapatmakla kalmıyor kilitliyorum.
Arkasına bir de mühür vur 😂
O da psikolojik ne yapayım. Kilitlememeye alışmak daha kötüsü 😄
Kapatmak başka ama sen buna uğraşırken sizi oynatan sayfalar başka 😂
Anlamadım
Onu bende anlamadım valla 😂
Yalnız yaşasam da kapatırım. Tamamen alışkanlık ve o anki kişisel alan hissiyle alakalı, bence çoğumuz böyleyiz.
Evet. Yalnız yaşasak bile kişisel alanın korunması gerektiğinden
Kime karşı koruyorsun 😂
Görünmeyen varlıklara karşı 😂
Nasıl olsa görünmüyor 😂
Bazı kişiler de gerçekten görüyor.
Sen o bazı kişilerden misin peki 😂
Hayır, değilim:))
Sorun yok o zaman 😂
Aynen:))
Kapatırım ya açık olunca tuhaf geliyor insan yoksa başkaları var gibi
kapatıyorum bende tuvalet sonuçta orası 😅
Sen o kadar soru sor tuvalet sorun süper seçilsin iyi mi 😂
Bu KS nin adminlerine bir ayar çekmek lazım bence 😂
Son sorumu da süper yapmışlar hissettiler herhalde 😂
KS de dayımız mı olmuş oldu şimdi yani 😂
KS türkiye yaması olmuş anladık 😂
Kapatırım ama melek falan olaylarından dolayı
Kapıda bekliyorlar görmesinler diye mi 😂
Evet buna inanıyorum 😂
Ben pek inanmıyorum ya koskoca melekler wc den mi çekiniyor yani 😂
Hajahajah bilmem belki de görmemek için girmiyorlardır
Haraam brooo 😂
Aynen 😅
Ama bence yinede biraz hurafe gibi geliyor bana 😂
Bana da öyle geliyo evet ama alıikanlık işte, sebebini bizde bilmiyoruz ama kapatıyoruz
Zarar gelmez ya böyle devam 😂
Evet 😄
Acik kalsin belki yanina birileri gelir 😂
Hayır bu edep☺️
@Unuturmubikadınn adam tek ve siciyor cinleremi edep uyguluyor
Yalnız yaşıyorum ve kapıyı kapatmıyorum
Kapatırım alışkanlık meselesi
Kapatırdım ama geceleri kapatmazdım galiba
Kapatırım o psikolojik eşiktşr zaten
Hayir kapatmam..
Kapatırım.
Neden 😂
kapatırım
Neden peki 😂
Seninki kesin psikolojik ama 😂
Kapatılmalı
Kaparım
Alışkanlık işte
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?