Oda dağınık diye tutanak yedik bu yurt çalışanları ne bekliyor?

Oda dağınıktı evet ama dolabın üstündeki valizden bile kızıyorlar bize. Üstüne üstlük yaptıkları yemekler çok kötü Allah affetsin, günlerce oda soğuktu ona bile sorumsuzlar odamız altı kişi özel çalışma alanımız yok bir sıkıntılı biziz uyarı yapmadan tutanak tutuyorum dedi
Oda dağınık diye tutanak yedik bu yurt çalışanları ne bekliyor?
Cevapla