Evde canınız sıkılınca ne yapıyorsunuz, evde yalnız kalınca zaman nasıl geçer?

#gadasından sevgilerle 🙃
Evde canınız sıkılınca ne yapıyorsunuz, evde yalnız kalınca zaman nasıl geçer?

#gadasından sevgilerle 🙃
Yalnız kalınca hızla bir temizlik yaparım vakit kalırsa da kitap okurum sessiz ortamda kitap okumak daha güzel. Eskiden resim yapıyordum ama şimdi o kadar uzun vakit yalnız kalma imkanı olmuyor.
Çok iyi
En sevdiğiimm ordan oraya atlarım bi kitap okur bi müzik dinler şarkı söylerimm kendimle ilgilneirim bakım yaparım bi bakmışsın mutfakta tatlı yapıyorumm..
Güzelmiş
Kara kalem çizimi. Kitap okumak. Film dizi izlemek. Müzik dinlemek. Yeni yemek tarifleri denemek.
Güzel
Cevap
4Cevap
Ya KS takılırım ya da kek börek birşeyler yaparim
Mutfakta çok iyisin
Teşekkür ederim 🙏
Bilmiyorum TV izliyorum vs
Güzel
Temizlik
Dağıt topla falan
Sonra yer değişikliği
Sonra Spotify listemi temizliyorum
Süper
Bilgisayardan kitap okurum buraya takiliyoruz
İyiymiş
Tüm gün şarkı söyler, dans edebilirimmm ya da mutfakta vakit geçiririmmm.
Mükemmel
burada takılıyorum genelde ya da evle falan uğraşıyorum
İyi yapıyorsun
Kitap okurum, film izlerim, müzik dinlerim.
Bende öyle yapıyorum
Burdayım gadası🥹🙃
Çok şükür
işlerimi btirip KS ye giriyorum
İyiymiş
Temizlik 😁 banyo lavabo sürtme ndjdjdjd
Kız her gün temizlik olmaz
Telefonda takılıyorum
Güzel
Netflix Disney müzik satranç kumar 🎰
Kumardan uzak dur
Minik minik oynuyorum ya ayda bin ₺ 10 kupon
Horon teperim sjsjsjsj
Yakışır
Çizim yapmak
Güzel
KS film dizi ne bulursam ya da parti
Güzelmiş
Sigara kahve oyun
Afiyet olsun
KS'de takılırım,
En uyisi
Telefon
yatıyorum
film =))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?