Fazlalıkları ayıklamak mı daha zor, silip süpürmek mi?

Bana fazlalıkları ayıklamak daha zor geliyor, kıyamıyorum çünkü :( Süpürüp sildikten sonra zaten gözle görünür bir temiz alan elde edince oh be rahatlığı geliyor da fazlalıkları ortaya çıkartıp bir de hangisi lazım diye düşünmek... Zor anacım zor. Peki size hangisi daha zor geliyor?

#YeniYılTemizliği

Fazlalıkları ayıklamak mı daha zor, silip süpürmek mi?
Cevapla