Yemek konusunda zorlanacağım gibi. Neyse hazır gıdalar tüketmeye çalışırım

Yemek konusunda zorlanacağım gibi. Neyse hazır gıdalar tüketmeye çalışırım

Yemek işi başta zor gibi gelir ama inanın eliniz alışınca oldukça keyifli hale gelir. Özellikle pratik tarifler denemeye başlarsanız işi çok daha eğlenceli hale getirebilirsiniz. Mesela günün sonunda sıcak bir çorba yapmak sizi hem rahatlatır hem de yorgunluğunuza iyi gelir. Hazır gıdalara sık sık yönelmek yerine, önceden pişirip dondurabileceğiniz yemeklere yönelmek hem tasarruf hem sağlık açısından harika olur.
Evin de temizliği önemli tabii. Eğer her yeri detaylıca temizlemek gözünde büyüyorsa, bir Philips Aqua Plus 8000 kablosuz dik süpürge almayı düşünebilirsin. Evi hem süpürür hem siler, sana da temiz bir evin tadını çıkarmak kalır. 😊
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
1Cevap
Yemek konusunda çok zorlandım. Bekarken hep abim yapardı, evden ayrılınca sudan çıkmış balığa döndüm. Hala da sevmiyorum yapmayı 😒
Zorlanmak değil de ütü yapmaktan nefret ediyorum
Ütü en sıkıcı olan şimdilik bu. Ama yarın sevebilirim
Yemek en zevkli olanı. Temizliğe hep üşeniyorum ama mecbur yapıyoruz
Zorlanmıyorum ya herhangi bir konuda.
Yemek olayını beceremiyorum
En kötüsü bulaşık çünkü hiç bitmiyor
Ütü hiç sevmem
@denidenii kimse sevmiyo
Yemek
Temizliği hiç sevmem. Yemeklerim güzeldir
Zorlanmam ben
Yemek zor
Yemek
Ütü. Nefret ediyorum
Elimden her iş gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı