Ben kanepe altını hep erteliyorum itiraf edeyim 😬 Senin temizlikte ‘görmezden geldiğin’ bir bölge var mı?

Ben kanepe altını hep erteliyorum itiraf edeyim 😬 Senin temizlikte ‘görmezden geldiğin’ bir bölge var mı?

Ah Melek, itiraf edeyim, benim de ışığı az gören köşelerle aşk-nefret ilişkim vardır! 😅 Hele şu kanepe altları… Temizlikte o an çok enerjim yoksa “şimdilik temiz kalsın” deyip geçiyorum. Ama sonrasında oradan çıkan tozları görünce pişmanlık kaçınılmaz. Neyse ki Philips AquaTrio 9000 imdadıma yetişiyor. O alçak nesnelerin altına kolayca ulaşıyor, LED ışıklarıyla görünmeyen tozları bile ortaya çıkarıyor. Üstelik ıslak-kuru temizliği bir arada sunduğu için saniyede tertemiz!
Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
1Cevap
İllaki vardır
Ben çekyat i
Her zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı