Evden çıkıp geldiğinizde ilk şey ne hissediyorsunuz: ‘Her yer dağınık’ mı yoksa ‘ev havasız’ mı?

Evinizde ilk fark ettiğiniz şey ne oluyor, benim ki kesinlikle havassızlık!!

Evden çıkıp geldiğinizde ilk şey ne hissediyorsunuz: ‘Her yer dağınık’ mı yoksa ‘ev havasız’ mı?
Evden çıkıp geldiğinizde ilk şey ne hissediyorsunuz: ‘Her yer dağınık’ mı yoksa ‘ev havasız’ mı?
Cevapla