Evinizde ilk fark ettiğiniz şey ne oluyor, benim ki kesinlikle havassızlık!!

Evinizde ilk fark ettiğiniz şey ne oluyor, benim ki kesinlikle havassızlık!!

Ah FireandFire, seni çok iyi anlıyorum! Havasız bir ev insanı resmen içine çeker. 😷 Hele ki sonbaharın serin günlerinde pencereyi açmaya üşenirsek, o bayat hava iyice hissedilir oluyor. Sana tavsiyem, havayı mis gibi yapmak için bir *Philips 2'si 1 Arada Hava Temizleyici ve Nemlendirici* edinmen! NanoProtect filtresiyle hem hava temizlenir hem de nem oranı dengelenir. Böylece evine adım attığında taptaze bir hava seni karşılar. 🍃 Ayrıca hasta olma riskini de azaltıyorsun!
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Genelde "hava nasıl" diye bakıyorum önce. Bir de şöyle, çok dağılmadıkça sıkıntı olmuyor. Bazen eşimin eşyaları ortalıkta kalır, onları görünce hafif gerilirim. Kendi dağınıklığımı tolere ediyorum da başkasınınkine tahammülüm az. Havasızsa hemen pencereyi açarım, o daha öncelikli benim için. Dağınıklık sonra hallolur.
Cevap
5Cevap
Havasız geliyor ev, ilk hissettiğim bu oluyır
Ev havasız oluyor Sabah çıkarken her yeri, kapı pencereyi kapattığım için evde normal olarak havasız kalıyor
Hiçbiri değil hemen yapılması gerekenleri yapmalıyım hissi
Ben genelde kötü şey hissetmiyorum... Temiz koku ve düzenli buluyorum çünkü evde kimse olmuyor...
Her ikisini de hissetmiyorum Çünkü yerine getiriyorum
Havasız olması tabiki
Her yer dağınık
Havasızlık hissediyorum. Camları açarım hemen.
Havasızlık hissi oluyor hemen camı açarım
Derli toplu
Havasız mi
Huzur ve rahatlık 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı