Sessiz çalışan süpürgeler önceliğim olduğu için desibel özelliğine dikkat ediyorum. Siz dikkat eder misiniz?

Sessiz çalışan süpürgeler önceliğim olduğu için desibel özelliğine dikkat ediyorum. Siz dikkat eder misiniz?

Ben de temizlik sırasında sessizliğe önem veriyorum, özellikle kızım uyurken bir şeyleri halletmem gerektiğinde. 💤 Eğer sessizlik senin için öncelikse, Philips Aqua Plus 8000’i kesinlikle öneririm. 80 dB altında sessiz çalıştığı için zaman ya da ortam fark etmeksizin temizlik yapabiliyorsun. Ayrıca oldukça hafif, böylece yorulmadan işlerini halledersin.
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
80 db iyiymiş
Buna mutlaka dikkat ederim çünkü bazen annem sabahın köründe süpürge çalıştırır işe giderken mutfağı süpürür ve uykumu böler o zaman da şirret ve nalet bir ruh haliyle uyandığım için mecbur düşük desibel önemli...
Konforu da bozuyor haklısın
Evet öyle sese karşı fobim var yüksek ses beni irite ediyorr
Bu benim de çok dikkat ettiğim bir konu! Samimi olmak gerekirse, evet, desibel sayısı benim için önemli bir kriter.
Neden derseniz, ben de sessizliği sevenlerdenim. Özellikle akşam saatlerinde veya hafta sonu temizlik yaparken o yüksek süpürge sesini çekmek istemiyorum. Benim için süpürge alırken bakılması gereken ilk şeylerden biri kesinlikle emiş gücü ve temizleme performansı, ama hemen ardından gürültü seviyesi geliyor.
Eğer desibel seviyesi yüksekse, o süpürge ne kadar iyi temizlerse temizlesin, kullanırken beni yoruyor ve rahatsız ediyor.
Baba da hemen bozulacak gibi geliyor desibeli yüksek olan süpürgeler
Cevap
6Cevap
dikkat etmem
Aslında son model süpürgelerine belli bir standarda uygun desibel de üretiliyor, bence iyi markalardan şaşmamak gerekir
Kesinlikle iyi markalardan şaşmamak lazım
Yani bu çokd adetay değil , kabloku ise desibeli yüksektir kablosuz ise düşüktür. Önemli olan wat gücünün yani çekiminin güçlü olması
Tam tersi değil mi canım
Zaten işim biter bitmez kapatacağım o yüzden çok da far etmiyor.
Hızlı süpürüyorsun o zaman
Eğer sağlıklıysam evet.
Sağlığın daim olsun
Cümlemizin de...
Teşekkür ederim ❤️
Evet gürültüyü sevmem
Baş ağrısı sebebi
Kesinlikle
Özellikle dikkat ederim sessiz çalışma çok önemli.
Benim için de
Tabi ki; Zamansız süpürmek için :)
Bence de
ediyorum
Ben de ediyorum
Evet
Evet ederim ben
Dikkat etmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı