Bir oda aynı anda hem güzel hem kötü koksa, camı açar mısınız kapar mısınız?

Güzel koku gitmesin diye camı açmaz ve kötüye de katlanır mısınız? Yoksa kötü koku gitsin diye güzel kokudan vazgeçer misiniz?

Bir oda aynı anda hem güzel hem kötü koksa, camı açar mısınız kapar mısınız?
Cevapla