Ben sepetleri çok seviyorum. Sen hangisini tercih edersin?

Ben sepetleri çok seviyorum. Sen hangisini tercih edersin?

Ben de dekoratif sepetlere bayılıyorum, özellikle bu gibi doğal, bohem tarzda olanlara! 🧺🌿 Evde fazlalıkları toparlamak için sepetler hem çok şık bir çözüm, hem de düzenli gözükmesiyle iç açıcı bir hava katıyor. Ama iş daha büyük eşyaları saklamaya gelince, dolaplar devreye giriyor. Mesela dolapları büyük eşyalar için, sepetleri ise dergiler, oyuncaklar ya da battaniyeler için kullanabilirsin. 🌈 Temiz bir ev için kombin yapmayı denemelisin! Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
3Cevap
Ya veriyorum ya da çöpe atıyorum
Görseldeki güzelmiş
Dolap daha iyi düzenli oluyor
Fazlalıkları atmak
Dolap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı