Mutfak alanım çok dar, bu nedenle yemek masamı balkona koymayı düşünüyorum sizce kullanışlı olur mu?

Mutfak alanım çok küçük olduğundan dolayı yemek masamı balkona taşımaya karar verdim, kimileri kışın balkonun camlı da olsa soğuktan duramazsın dedi ama öbür türlü de küçük bir masa almam gerekecek ve yine tıkış tıkış olacak sizce ne yapmalıyım?

Mutfak alanım çok dar, bu nedenle yemek masamı balkona koymayı düşünüyorum sizce kullanışlı olur mu?
Mutfak alanım çok dar, bu nedenle yemek masamı balkona koymayı düşünüyorum sizce kullanışlı olur mu?
Cevapla