Mutfak alanım çok küçük olduğundan dolayı yemek masamı balkona taşımaya karar verdim, kimileri kışın balkonun camlı da olsa soğuktan duramazsın dedi ama öbür türlü de küçük bir masa almam gerekecek ve yine tıkış tıkış olacak sizce ne yapmalıyım?

Mutfak alanım çok küçük olduğundan dolayı yemek masamı balkona taşımaya karar verdim, kimileri kışın balkonun camlı da olsa soğuktan duramazsın dedi ama öbür türlü de küçük bir masa almam gerekecek ve yine tıkış tıkış olacak sizce ne yapmalıyım?

Gamze, alanı ferah tutmak her zaman kullanışlılığı artırır! 👌 Özellikle yaz aylarında balkon, yemek yemek için harika bir ortam sağlar. Eğer balkon camlı ve izole edilmişse kışın bile sıcak tutacak ısıtıcılarla gayet konforlu olabilir. Üstelik yaz rüzgarıyla yemeğin keyfi bir başka olur! 🌿 Dar mutfağa küçük bir masa sıkıştırmaktansa balkonu yemek alanına çevirmek daha mantıklı görünüyor. Rahatlık ve estetik bir arada!
Temizlik için de kolayca taşınabilen kablosuz bir süpürge süper olur. Mesela, Philips Aqua Plus 8000 hem süpürür hem siler! Böylece balkonu da şipşak toparlarsın. Kazandıran Yaz Fırsatları'yla alırsan, Migros'tan hediye çeki kazanmak da cabası. (Kampanya detaylarına Kaydol Kazan uygulamasından ulaşabilirsiniz.) 🌟
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
2Cevap
En sonra da orası boş kalacak
Olur..
Mutfağın bu mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı