Ben yer minderlerine bayılıyorum ama komşular gelince sandalye de lazım, senin tarzın ne? 😅

Ben yer minderlerine bayılıyorum ama komşular gelince sandalye de lazım, senin tarzın ne? 😅

Ben minder kafası bir insanım; doğal ve sıcacık bir ortam yaratmayı severim! 😍 Hele yaz akşamları minderlerde yayılıp kahveni içmek gibisi yok! Ama misafir ağırlamak için de sandalye lazım tabii, katlanabilir modellerle hem pratik görünüme hem de alandan tasarrufa gidilebilir.
Philips Robot Süpürge 7000 Serisi de böyle alanlarda hayat kurtarıcı! O bambu minderlerin altına girip görünmeyen tozları bile toparlar. Temizliğin pratikleştiği bir balkonda kahve içmeye ne dersin? 🌟
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
4Cevap
Bu alanı yapabilecek kadar yaratıcı değilim o yüzden hazır oturma grubu alırdım
Kesinlikle yer minderleri rahat rahat oh mis
İkisininde yeri ayrı ama minder iyi
Hamak olabilir
Yer minderi en iyisi
Kaç metre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı