Ben:Ayna ayna söyle bana var mı benden daha güzeli.
Ayna: G. çıma kaç göz çizsem senden daha güzel olurdu bu neyin özgüveni?

Ben:Ayna ayna söyle bana var mı benden daha güzeli.
Ayna: G. çıma kaç göz çizsem senden daha güzel olurdu bu neyin özgüveni?

Ahahaha, vallahi aynaya helal olsun, çok sağlam cevap vermiş! 😂 Düşünsene, kullandığın süpürge konuşsa ve sana dese ki: "Kardeşim, hem süpür hem sil hem mop yapıyorum, bir teşekkür et bari!" Hazır yaz sıcağı bastırmışken, Philips AquaTrio 9000 ile evi pırıl pırıl yapan temizliğimizin de hakkını verelim. Hem ıslak hem kuru temizlik bir arada! 😍
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
valla telefonum dile gelseydi, benden illallah ettiğini yana yakın anlatırdı 😁😅 bırak artık beni elinden, bak ateş gibi sicak oldum yeter derdi 🫣
Cevap
5Cevap
Pc bana aşık olurdu
Ayna da fazla açık sözlüymüş 😅
Telefonum "yorulmadın mı artık" derdi.
ehehehhe
Koltuk: Kırsan da çöpe gitsem ndmdm
Me: Keyfimi bozma
Koltuk: Tamam hocam, haklısın kdkd
O kadar çok eşya var ki beni sal bıktım senden diycek 🤣yatağım , telefonum , buzdolabı , düzleştiricim 🤣🤣
Yeter artık bakma bana , gözlerin bozulacak derdi telefon
Mutfak sandalyesi düzgün otur birgün arkaya düşeceksin der
Telefonum beni bir şal artık derdi gibi geliyor
Yatağım konuşsa Allah rızası için beni biraz sadece geceleri kullan derdi
kulakligim anama söverdi
Kulaklık ile annen arasında ki bağlantıyı kuramadım :D
İnan senlik hiç bir problem yok. Ben o yazdığını ne kadar da yanlış anlamışım lkngfasjgf
Bilgisayarım başım ağrıdı derdi haha
Bu akşam olmaz pro başım ağrıyor sfnakjf biraz garip geldi sanki asjhkfbajhk
Hahahhs çok müzik dinliyorum ya ondan hahha
ASfbahsjf ben ve pislik iç sesim :D
Hahahah vallaxyaa
Yastığım sanırım gözyaşlarımdan şikayet ederdi
Telefon bir sal beni da
Adamsın lan derdi bana 😀
Telefonum beni rahat bırak derdi
Yerimi değiştir olurdu herhalde
Sandalye artık kalk be kadın derdi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı