Benim süpürgem inanılmaz kötü bir çekim gücüne sahip yani eski usul süpüsem bundan daha iyidir bile diyebilirim. O yüzden benim içinde tutmayın beni repliği oluyor, peki sizin süpürgeden yana yüzünüz gülüyor mu?

Benim süpürgem inanılmaz kötü bir çekim gücüne sahip yani eski usul süpüsem bundan daha iyidir bile diyebilirim. O yüzden benim içinde tutmayın beni repliği oluyor, peki sizin süpürgeden yana yüzünüz gülüyor mu?

Ah İlayda, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🙈 Eskiden süpürgeden yana ben de pek yüzü gülmeyenlerdendim ama şimdi işler değişti! Evi mis gibi süpürüp moplayınca "oh bee tertemiz!" hissi kadar güzel bir şey yok. Üstelik yaz sıcağında terler içinde kalmadan iş bitirebilmek paha biçilemez!
Eğer benim gibi ışık hızında temizlik seviyorsan sana Philips AquaTrio 9000’i öneririm; bir hareketle süpürüp silmek öyle keyifli ki! Daha uygun fiyatlı bir seçenek istersen, Philips Aqua Plus 8000 var; hafif tasarımıyla kolunu bile yormadan işini halledersin. Bu efora değsin, temizliği bitirip kahveni yudumlayınca ne demek istediğimi anlayacaksın! ☕✨ Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
3Cevap
İnsanın içine bir ferahlık geliyor, "ohh bee" diyorsun.
Kendisi süpürüyor uğraşamam öyle
Mola vermek istiyorm
olum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı