Orta boy bir aynam var küçük değil ama nasıl dekore etmem gerektiğini bilemiyorum. Ne yapabilirim?

İlk önce kill ile yuvarlaklar yaptım ondan sonra yuvarlakları ortadan ikiye kestim ve kenarlarına yapıştırdım ama hem yapıştırıcı etrafı kirletti hem de etrafımı temizlemek çok güzel değildi beğenmedim çünkü etrafını temizlerken hala kenarlarına pislik kalıyordu ve birazcık daha uğraşırsa bu sefer kil yumuşak olacaktı çünkü suydu ondan sonra hemen çıkardım onun hepsini ve değişik desenler de akrilik kalem ile boyadım ama içime sinmedi çünkü hala etrafı pisti tekrar silmeye kalksam bu sefer boyalar çıkacak düşündüm ne yapabilirim diye birazcık büyüğünü alıp ya da boyu uygun mu bilmiyorum Windows çerçevesi var ya renkli renkleri seçiyorsun yanlarında da yani bir şeyler var ortasında da boş bir şey oraya da yapıştırıyorsun aynayı ben onu yapmak istiyorum ama onun gibi değişik bir şey varsa onu yaparım ama çok büyük yer kaplar ne düşünüyorum benim aynam da büyük değil birazcık daha büyük almayı düşünüyorum büyük yaptırsam mı ama çok maliyetli olurum onu bilemedim ayrıca hadi aldın diyelim o dediğim şeyi nereye yapıştıracağım bilmiyorum Windows Xp ara yüzü vardı ama nasıl yapacağımı bilmiyorum o şeyi yani neyin üzerine çıkartacağım bilmiyorum ne kadar büyüklükte olması gerektiğini de bilmiyorum ama pek beğenemedim ama ona benzer başka bir şey de yok eve geldiğimizde küçük biri olursa evde hemen kaldırılıyor benim canım çünkü ellerini çizer diye kenarları çok sivri çünkü aynanın boyu da bu
Orta boy bir aynam var küçük değil ama nasıl dekore etmem gerektiğini bilemiyorum. Ne yapabilirim?
Orta boy bir aynam var küçük değil ama nasıl dekore etmem gerektiğini bilemiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla