Temizlik bitince kendine küçük bir ödül veriyor musun? Tatlı mı, kahve mi, direkt yatış mı? 😅?

Temizlik bitince kendine küçük bir ödül veriyor musun? Tatlı mı, kahve mi, direkt yatış mı? 😅?

Ben temizlik bitince önce bir oh çekiyorum, sonra genelde bir kahve yapıp ayaklarımı uzatıyorum 😅 Bazen de “hak ettim” deyip bir tatlı kaçamağı oluyor. Yatış kısmı da bonus tabii 😄 Senin ödülün hangisi? #EvdeBayramHavası

Güncellemeler
1 yıl
Güncel 🌸
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Temizlik bitince kendine küçük bir ödül veriyor musun? Tatlı mı, kahve mi, direkt yatış mı? 😅?
Cevapla