Kışın cam açmak zor ama evi havasız bırakmak da kötü... Sen nasıl bir denge kuruyorsun?

Camı açtığım an buz gibi oluyor, ama açmasam da boğulacak gibi hissediyorum 😩 Ne yapmalı?

Kışın cam açmak zor ama evi havasız bırakmak da kötü... Sen nasıl bir denge kuruyorsun?
Kışın cam açmak zor ama evi havasız bırakmak da kötü... Sen nasıl bir denge kuruyorsun?
Cevapla