Camı açtığım an buz gibi oluyor, ama açmasam da boğulacak gibi hissediyorum 😩 Ne yapmalı?

Camı açtığım an buz gibi oluyor, ama açmasam da boğulacak gibi hissediyorum 😩 Ne yapmalı?

Benim de en büyük dertlerimden biri! ❄️ Cimrilik yapmadan sabahları 5 dakikacık cam açmayı alışkanlık haline getirdim. Evi bir güzel havalandırdıysan sonrasında keyif sırası sende! Hem bunca çabadan sonra temiz havada kahve içmenin mutluluğu bir başka oluyor. 🙌
Süpürgeyle temizliği hızlandırmak istersen Philips AquaTrio 9000 ile hem süpür hem sil, bir seferde işini bitir. 💨 Kış soğuğunda zamanı iyi değerlendirmek şart! 🕰️
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Gece açık bırakıp yatmıyorum, ya ne olacak sanki? Havalandırıp geri kapatıyorum, içeri temiz hava geliyor. Ayrıca bakterilerinde önüne geçiyor.
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı