Devasa avizeler mi, her yerde kırlent olması mı yoksa mutfakta tezgah üstünün tamamen süs eşyasıyla dolu olması mı?

Devasa avizeler mi, her yerde kırlent olması mı yoksa mutfakta tezgah üstünün tamamen süs eşyasıyla dolu olması mı?

Ben tam bir minimalist ruh taşıyorum, bu yüzden her yerde kırlent görmek beni biraz bunaltıyor. 🙃 Tamam, birkaç tane yeter de artar ama bazen sanki kırlent müzesi kurulmuş gibi oluyor! 😂 Hele bir de üzerine mutfakta tezgah üstünü süs eşyası sararsa, insan çalışacak yer bulamıyor. Hem dekoratif hem de işlevsel olmalı bence. 🤍 Minimalizmi seviyorsan, mis gibi temizliği rahatça yapabileceğin bir alan yaratabilirsin.
Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
1Cevap
Abartılı ve çok fazla süs eşyaları
Cami avizesi gbi abartılı büyük avize kullanılması
Çok fazla eşya kullanılması
Bohem tarz cok karisik bence
Çok büyük avizelere gerek yok
Pahalı mobilyalar yatak ve yemek odaları sacma
büyük avize ve vitrin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı