Ev & Yaşam Sil, süpür, tekrar et… Evi temizlemek mi, yoksa temiz tutmaya çalışmak mı daha zor? (Sayfa 9) Philips Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4221 Sil, süpür, tekrar et… Evi temizlemek mi, yoksa temiz tutmaya çalışmak mı daha zor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 63 kişi beğendi
sananeolmusboyle Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl Aaa cok teşekkürler bu bilgilendirme icin 🤩🤩 0 0 Yorumla
Hakansertvurur31 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl Ev ısnın kolayı yokkk.. kadınlara yardımcı olsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
363Cevap
bence ikiside zor yani
zaman kaybi
Ev temizliği çok önemli bence
Temiz tutmak daha zor, sürekli kirleniyor
Temiz tutmak neredeyse imkansız
temiz tutmak daha zor bence
Temizlemek daha zorr 😂😂
Elektrikli süpürgeler çok iyi yeni aldım
Philips kullanmak iyidir daha fazla ne aranirki
Temizlemekte temiz tutmakta çok zor
Robot süpürge rahat ettirir derim
Çok güzel çok beğendim alın bence
Zordur evi süpürmek tabiki
Ben şahsen Robot kullanıyorum
Philips güzel bir marka tavsiye ederim
Temiz tutmak daha zor bence
Temiz tutmaya çalışmak bence
evi temiz tutmak cook zor
İkiside zor oluyor ne yazık ki
İkisi de çok zorrr haftada bir
Temiz tutmaya çalışmak daha zor
temizlemek daha zor tabii ki
Bence temizlemekte temiz kalmasıda çok zor
Temiz tutmaya çalışmak daha zor
Harika bir süpürge alın aldırın
Zorlanıyor musunuz Philips yanınıızda
Temizlemek kolay temiz tutmak zor
Aaa cok teşekkürler bu bilgilendirme icin 🤩🤩
Gerçekten bu ev aletleri çok güzel
Temiz tutmaya çalışmak Temizlerken çok uğraştırmaz
En iyisi bu. Tavsiye ederim
El süpürgeleri çok rahat ya
Beceremedigim sey temiz tutmak.
süpürge şart yoksa olmuyor
İkiside aynı fark yok kişiye bağlı
Philips güzel bir marka tavsiye ederim
Her saat başı yaparım usanmam aşko
Temiz tutmak güç helede ev kalabalıksa
Bence temiz tutmaya çalışmak daha zor
İkiside ikiside ikiside zor
Kardeşimi evde barındırmak Philips kardes
:) hergün temizlik yapmak yorucu ama güzel
Temiz tutmak daha zor bence.
İkiside birbirinden zor şeyler
Ev ısnın kolayı yokkk.. kadınlara yardımcı olsun
Temiz tutmak daha zor bence.
Ah bu Philips iyi ki varrr
Bilemiyorum değişik bi soru
Evi temiz tıtmaya çalışöak
Bütün gün evi silip süpürmüyorum ya
Temız tutmaya calısmak , net
Ev isi hic bitmez ki zaten
İkisi de şart yoksa düzensiz ve pis oluyor
Temiz tutmaya çalışmak daha yorucu
İkisi de birbirinden zor.
Temiz tutmak bazen yorucu olabiliyor
bence temiz tutmaya çalışmak ya
Temiz tutmak temizlemekten daha zor
Temizlemek daha zor ama phılıps ile kolay
Her şekilde zor yapacak bısey de yok
Hmm bilmem dusuneyim bi h