Ev & Yaşam Sil, süpür, tekrar et… Evi temizlemek mi, yoksa temiz tutmaya çalışmak mı daha zor? (Sayfa 5) Philips Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4221 Sil, süpür, tekrar et… Evi temizlemek mi, yoksa temiz tutmaya çalışmak mı daha zor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 63 kişi beğendi
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Aslında biriktirmeden ufak ufak heryeri temizlersek ve temiz tutarsak kendimizi yormamış oluruz 0 0 Yorumla
ethem742 Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 94% 1 yıl Ayda bir yapın şunu ya her gün mü yapılır skdkdk 0 0 Yorumla
Omer2730 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Bence evi temiz tutmak her şeyden daha zordur 0 0 Yorumla
HaymatlosAşk Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 61% 1 yıl Diğer markanınkinden kat kat iyi bu alet 0 0 Yorumla
limonlusoğukçay Takip Et Xper 6 Yaş: 40 , eic 93% 1 yıl Harika bir alet, sağlam ve estetik 0 0 Yorumla
Melisaa2024 Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Temiz tutmaya çalışmak. Ama çok yorucu 0 0 Yorumla
anlayana1337 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 64% 1 yıl Bence temiz tutmaya çalışmak daha zorrr 😓😓 0 0 Yorumla
Atsız51 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 , eic 92% 1 yıl Faydalı bir paylaşım olmuş elinize sağlık 0 0 Yorumla
Gizemlibey61 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Temiz tutmak iyidir sürekli temizlik yapmaktansa 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Ikiside çokkkkkkkkk zor yaaa hem toplu kalsın istiyorum ama çocuklardan fırsat kalmıyor 🥺 0 0 Yorumla
Sessiz_Hayattt Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 85% 1 yıl İkisi de şart yoksa düzensiz ve pis oluyor 0 0 Yorumla
MuratBey262626 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Yorumları okumam gerekli karar vermek için 0 0 Yorumla
Hassasdokunus Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 86% 1 yıl İkiside çok zor bence. dünyada rahatlık yokki😀 0 0 Yorumla
yawheheişteöyle Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 99% 1 yıl Philips candır. sil süpür parlat :D 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% 1 yıl Ev & Yaşam konusunda 974 cevap paylaştı. Bu hayatta her şey zor 😁 0 0 Yorumla
HzFloki Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 95% 1 yıl Evi temiz tutmakta zor temizlemekte zor 🙂 0 0 Yorumla
UsagiTsukino_ Takip Et Xper 4 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl İkiside yerine göre zor benim için 0 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% 1 yıl Ev & Yaşam konusunda 326 cevap paylaştı. Her ikiside zor oluyor... 0 0 Yorumla
banyoterligi02 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 73% 1 yıl Temiz tut yorulma başka şeylere zan ayır 0 0 Yorumla
Biyokahve Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 97% 1 yıl Temiz tutmaya çalışamazsın ki sürekli taaruz mu 0 0 Yorumla
u SilverBlooming Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Ev & Yaşam konusunda 838 cevap paylaştı. Evi temiz tutmak çok zor ya 0 0 Yorumla
Abuzittin34 Takip Et Bilge Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Tabii ki temiz tutmaya çalışmak daha zor. 0 0 Yorumla
proofstriker39 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 97% 1 yıl Temiz tutmaya çalışmak bence daha zor 0 0 Yorumla
aklımmkarışık Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 56% 1 yıl Temizlemek daha zor kirletmemek daha Güzel 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
363Cevap
Aslında biriktirmeden ufak ufak heryeri temizlersek ve temiz tutarsak kendimizi yormamış oluruz
Ayda bir yapın şunu ya her gün mü yapılır skdkdk
Kesinlikle temiz tutmaya çalışmak
Bence evi temiz tutmak her şeyden daha zordur
Temiz tutmak daha zorr bence
Bakacaz artık belli olmaz
Temiz tutmaya çalışmak daha zor
Diğer markanınkinden kat kat iyi bu alet
Harika bir alet, sağlam ve estetik
Temiz tutmaya çalışmak tabiki
İkisi de zor diye düşünüyorum
Temizlemek daha zor 😕🙁☹️
Temiz tutmaya çalışmak. Ama çok yorucu
temiz tutmak kesinlikle çok zor
Bence temiz tutmaya çalışmak daha zorrr 😓😓
Temiz tutmaya çalışmak daha zor
Faydalı bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Temiz tutmak iyidir sürekli temizlik yapmaktansa
Hepsi çok kolay yeter ki işi bil
Temizlik falan yok yw yatıyorum ben
Ikiside zor temizlemek daha zor
Temiz tutmaya çalışmak daha zor bence.
Temiz tutmaya çalışmak daha zor
Evdeki en iyi destekçimmmm
Ikiside çokkkkkkkkk zor yaaa hem toplu kalsın istiyorum ama çocuklardan fırsat kalmıyor 🥺
Temizlemek daha zor yaa ya da ikiside zor ahshhs
Gerekli bir cihaz. Bu philips
İkisi de şart yoksa düzensiz ve pis oluyor
Sil süpür tekrar et güzel
Elle tutulur bir süpürge her işi görüyor
Yorumları okumam gerekli karar vermek için
Temizlemek kolayy bence yani
İkisi de aynı şey 😂 farkı ne
ah ah bu kadınların işleri hiç bitmez
İkiside çok zor bence. dünyada rahatlık yokki😀
Bir şeyi düzenli olarak yapıp istikrarlı olmak daha zordur
Kendi kendine temizleyip yormasa iyi
Philips candır. sil süpür parlat :D
Bu hayatta her şey zor 😁
Evi temiz tutmakta zor temizlemekte zor 🙂
İkiside yerine göre zor benim için
Her ikiside zor oluyor...
her alanda lider olmak bu işte
Temiz tutmaya çalışmak bence
Temiz tutmak çok daha zor
Temiz tut yorulma başka şeylere zan ayır
denemeyi cok isterim ama alma firsatim olmadi henuz
temizlik çok önemli bence herkes temiz olmalı
Temiz tutmaya çalışamazsın ki sürekli taaruz mu
Kendi alanının en iyilerinden.
Evi temiz tutmak çok zor ya
Philips temizlik robotu lazım
Temizlik çok sıkıcı enerji istiyor
Temizlemek bence daha zordur ya
Tabii ki temiz tutmaya çalışmak daha zor.
Temiz tutmak daha zor bence.
Temiz tutmaya çalışmak bence daha zor
Evi temizlemek çok zor 😬
Gerçekten güzel marka ve ürün.
Temizlemek daha zor kirletmemek daha Güzel