Bu markanın herşeyi mi güzel olur kelimenin tam anlamıyla mükemmel bir marka
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
aiiyy bence temiz tutmaya çalışmak daha zor. s dağıtırsın bi süpür bi sil bitti gitti ama temiz tutmaya çalışırken dur şunu alıyım dur şurayı siliyim parça parça çok iş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
363Cevap
Temiz bir evi temiz tutmakta sorun yaşamadım hiç. Ancak pis bir evi temizlemekte sorun yaşadım.
Alışkanlık haline getirmek en zoru, insan temiz olan bir yeri neden hergün toz vardır diye temizler ki?
Sizden şarjlı süpürge aldım hanım 2 saate bir evi siliyor. Basım ağrıyor artık dur desemde durmuyor
Temiz tutulmuyor tutulsa da içime sinmez hergün girmediğim odanın dahi Bi içinden geçerim temizlik konusunda
Philips 1 kaliteli marka paylaşımı için teşekkürler mutlaka temizlikle philips'in ürünlerini kullanırım
Kesinlikle evi temiz tutmak Philips sayesinde artık temizlemek çok kolay o yüzden temiz kalıp kalmamasını umursamıyorum teşekkürler Philips
Ev temizlemek tabii ki ne kadar isterseniz isteyin o ev asla temiz olmaz babanız kardeşleriniz hele ki erkek kardeşleriniz batırır evi
Evi temiz tutmak ayrı temizlemek ayrı zor 😅
Evi temiz tutmaya çalışmak zor hele çocuklu ev ise bir de
Temiz tutması kolay da tabi çocuğun yoksa, temizlemesi daha zor bana göre
Mükemmel ürün başarılı
Tavsiye ederim
İkisi de çok zor geliyor ve de sıkıcı fakat sağlığımız için şart
Temizlik konusunda, ev işleri konusunda kadınların işi zor
Temizlemek kolay ya keyif veriyor, stres atıyor, ama temiz tutmaya çalışmak çok zor
Tekrar temizlemek her gün onun ile mi uğraşılır
Temiz tutmaya çalışmak en zoru çünkü imkansız asla yapamazsın bunu temizlemek kolay bence
Bu konuda bir düşüncem yok açıkçası paylaşım için teşekkürler
Evi temizlemek zordur heralde pek temizlemem ama 😏
harika bir şey bayıldım olağan üstü ne denilebilir ki başka
Tabikide temiz tutmaya çalışmak daha zor bence
Temiz tutmak zor temizlemek daha zor keşke sabit kalsa temiz
Evde çocuk var ise her ikiside birbirinden daha zor 😅
Philips kaliteli bir marka bizde elektrik süpürgesi var çok iyi çekiyor
Valla ikiside daha zor ama en cok temizlemek
Evi temiz tutmak daha zor Philips varken zor olan bir şey yok )))
Philips güzel, kaliteli bir marka evde kullanıyorum.
tutmaya calisilmaz ya her hafta ac muzigini yap temizligini iste zor degil ki
Temiz tutmak zor. Bir de evde dağınık, pis biri varsa
Philips her zaman evimde görmek isterim çok kaliteli ürünler gerçekten
evi temizlemek tabi ki temiz tutmak zaten temiz insanların işi pasaklı ne anlasın temizlikten
İyiki Philips`i tanımışım. Çok güzel ürünlere sahiptir gerçekten.
evi temizlemek çok zor ama temiz tutmak çok daha zor
Temiz tutmak çok zor temizlemek daha kolay ya
temiz tutmaya çallışmak da temizlemek de zor... darlandım artık
Bu marka bu işi güzel yapıyor kim ne derse desin
Valla evi temizleyene kadar canım çıkıyor o yüzden evi temizlemek
tabii ki temiz tutmaya çalışmak. bekar bir erkek olarak zor oluyor ahah
Bu markanın herşeyi mi güzel olur kelimenin tam anlamıyla mükemmel bir marka
aiiyy bence temiz tutmaya çalışmak daha zor. s dağıtırsın bi süpür bi sil bitti gitti ama temiz tutmaya çalışırken dur şunu alıyım dur şurayı siliyim parça parça çok iş
Ben bir erkek olarak temizliği seven biriyim sürekli temiz olmak hijyen açısından iyidir.
Ürünü daha önce kullanmadım bu yüzden düşüncem yok paylaşım için teşekkürler
Ev temizliği bence stres atmak için en iyi aktivite
Temizlik daha mantıklı olduğunu düşünüyorum
Temiz tutmak zor hergun yapman gerekıyo bıkere ucunu kacırırsan toparlayamazsın
Evi temiz tutmak her zaman zordur. Kİrlenceğini bile bile süpürüceksin. Tekrar ve tekrar...
Temiz tutmak temizliyorsun kolayca tekrar kirlenmesini önlemek çok daha uğraştırıyor
valla temizliyoruz 1 saat sonra yine aynı.. temiz tutmak kesinlikle zor🥲
evdekilerin evi kirletmesi en zoru, asla temizlendigi gibi kalmiyor
Temizlemek bir kaç saatini alır ama temiz tutmaya çalışmak günlerini
Temizlemek daha zor ya dağıtırken kolay dağılıyo da toplamak binbir türlğ bela gibi
Evi temizlemek eğlencelik ama temiz tutmaya çalışmak aşırı sıkıcı ya
Temiz tutmaya çalışmak pek mümkün değil bence
Bu temizlikleri ne yapıcaz. Temizliyoruz iki gün sonra yine aynı 🤦🏽♂️
İkisi de birbirinden zor, temizlemek de temiz tutmak da zor.
temiz tutmaya çalışmak, çok çabuk kirleniyor
Eski evleri restore edip temizlemek isterdim
Sil süpür yapmak tabiki Bi temizle dahada temizleme
Evi temiz tutmak daha zordur temiz tuttuğun sūrece zaten temizlemek kolay olur
Temiz tutmak daha zor tutmaya çalışırken bile yoruluyrsun 😂
Bence ikisi de Temmuz tutmaya çalışırsan temizlemede çok uğraşmasın