Nasıl olsa sen temizliyorsun kirletip kirletip temizleyeceksin zaten hiç bir şey yapmasamda temizleyeceksin kirlenmemekle için yağtığın şeyler sonuçta çok küçük bir fark oluşturacak saldırı kendini temizle ve keyfini çıkart
Tabiki temiz tutmak hep temizliyorum ama 2 dakika geçiyor bişey ararken dağıtıyorum bazen dağıtdığımı toplamaya vaktim olmuyor, üşeniyorum ev yine dağılıyor.
Her iki türlüsü de kolay değil insan yaşadıkça nefes aldıkça iş bitmez baktığımız vakit hayat boşta geçmiyor o yüzden anı yaşayın gitsin kısa bir ömür dert etmeyin böyle küçük şeyleri
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
363Cevap
Hersekilde zor bu işler motive olmak gerek birde sürekli duzenlilik
Temiz tutma konusunda başarılı olamadığım için yeniden temizlemek
Her ikisini de yapmak çok zor ben her ikisini de yaparken zorlanıyorum
mükemmel bişey süpürmekten temizlemekten bıkmıyorum
temizlemek zor geliyor yoksa evi kirletmiyoruz, beyaz oda gibi :))
Temiz tutmayı hiç bir şey yapmasan bile mümkün değil dolayısı ile temizlemek daha zor
Temizlik tavsiyeleri oldukça iyi. Ama asıl iyi olan temiz tutabilmek.
Teknolojik ürünler bu konudaki iyi bir yardımcı aslında
#Hükümdar
Temizledikten sonra evi temiz tutmaya çalışmak çok zordur
Evi temizlemek zor olmasa gerek, abartmadan temizle
Temiz tutmaya çalışmak. Hiç de işe yaramıyor ama.
Bu ürünü sepetime ekleyeyim. Islak zemin özelliği güzel bence.
Temiz tutmak tabiki çok kirli bir evi girişip temizliyorsun ama temiz tutmak farklı bir emek istiyor
Aslında ben de almayı düşünüyorum bakalım ilerde alabilirim.
Temizlik zor ama efsane bir desteğim var Philps Aqua Trio 9000
Temiz tutmaya çalışmak zaten gerisi daha kolay olur.
Philips ile zorluk ne bilmem temizlik puff diye kolay bir hal alıyor
temiz tutmak tabikiii çook zorr temizlemek ona bakarsak kolay valla
Temizlik yapmıyorum, yapmayacağım. Yapanlara başarılar diliyorum m
Bu model süpürge bizde de var ve kullanmaktan çok memnunuz
Kendi kendini temizlemesi ve ayar modu olması çok cazip
Evi temiz tutmaya çalışmak gerçekten çok zor
Hollanda markasi Philips gercekten iyi marka ve televizyonlari iyi
Philips cidden güzel marka ve güzel makine temizlik için
Temiz tutmak daha zor, hergün ev süpürüyorum Gına geldi.
Yap yap aynıı değişen hiç bişy yokk yapıyon akşama kadar ölüyon ortada bişy yokk pehhhh
Eline sağlık Philips harika bir paylaşım olmuş
Emeğine sağlık çok güzel Bir paylaşım olmuş
tek yaşıyorum temizlediğim evi temiz tutmak kolay oluyor ama kalabalık ailelerde mümkün değildir
Nasıl olsa sen temizliyorsun kirletip kirletip temizleyeceksin zaten hiç bir şey yapmasamda temizleyeceksin kirlenmemekle için yağtığın şeyler sonuçta çok küçük bir fark oluşturacak saldırı kendini temizle ve keyfini çıkart
Sizde evinizin temizliğinde 3 işlevi Philips Aqua Trio 9000 kullanın.
Temiz kalmıyor ya tekrardan düzen dağılıyor aniden bişey dökülüyor 😂
Bu Philips Aqua Trio 9000 benim kuzenimde var. Ben silebilen süpürgelere pek inanmazdım ama onda gördüm ve çok şaşırdım. Acayip iyi bir icat.
Açıkçası philips'in bu model süpürgesini kullanmadım tecrübem yok ama Philips kaliteli bir marka ve harika ürünler üretiyor paylaşım için teşekkürler
Tabiki temiz tutmak hep temizliyorum ama 2 dakika geçiyor bişey ararken dağıtıyorum bazen dağıtdığımı toplamaya vaktim olmuyor, üşeniyorum ev yine dağılıyor.
Her iki türlüsü de kolay değil insan yaşadıkça nefes aldıkça iş bitmez baktığımız vakit hayat boşta geçmiyor o yüzden anı yaşayın gitsin kısa bir ömür dert etmeyin böyle küçük şeyleri
Açıkçası bu model süpürgeyi kullanmadığım için düşüncem yok ama philips'in harika ürünler ürettiğini biliyorum paylaşım için teşekkürler Philips
Süpürge cok önemli bir ev aleti. Toz alerjim var evi süpürmesem işim zorlaşır.
Bence ikiside çok zor onun için temizlemektense temiz tutmak daha iyi.
Temizlik yapmayı severim. Özellikle böyle bir yardımcıyla.
Philips Ev Ürünleri ile zor diye bir şey yoktur..
Temizlemek bence
Ama Philips şarjlı süpürge ile daha pratik
Temiz tutmak daha zor. Ev sürekli kirleniyor yahu.
philips denemeye henüz fırsatımız olmadı ancak, bu iştede başalı bir marka
Hepsi zor o yüzden saldım artık 3 gündür ev temizlemiyorum banane ya bana yazık
Bir gün bunları benim evde yapacak biri lazım
Temiz tutmaya çalışmak daha zor ancak belli günlerde kısa ve rutin temizlikler ile bu durumunda önüne geçilebiliyor güzel bir paylaşım
Tabii ki de evi temizlemek daha zor Temiz tutmaya çalışmakta ne var ki kendini kontrol etmeyi Bilen birinin evi temiz kalır
Temiz tutmak çok zor illa havada uçan toz lar bile fazla kirletiyor o yüzden temizlik yapmak daha kolay geliyor bana
Temizlik yapmak zor neden 2 günün var evde zaten oda temizlik ile geçiyor hele birde bütün iş tek kişiye bakıyorsa
temiz tutmaya çalışmak o kadar zor ki. temizlenen sureden daha kisa bir surede tekrar eski haline gelebiliyor🤯
Bu bir sonraki gün yine temizlik yapmayacagin anlamına gelmiyor aslan yattığı yerden belli olur.
Eski elektrikli süpürgelerin modası geçti diye düşünüyorum artık çağa ayak uydurmak gerekiyor
Açıkçası ürünü denemedim ama philips'in kaliteli ürünler ürettiğini biliyorum paylaşım için teşekkürler
Temizlik yapmayı çok seviyorum ancak sürekli dağlıyor ve gerçekten düzgün tutmak çok zor ki bunu ben daha evlenmeden söylüyorum.
Devamlı temizlemek bu temizlik psikolojiyi yükseltir insanların verdiği negatif psikolojik temizlemek bundan daha zor
Temiz tutmaya çalışmak açık ara en zoru sirkeli zihnini buna tırman gerekiyor ve bitip tükenmeyen bir çileye dönüşüyor
Philips'in bu model süpürgesini kullanmadım ama eminim çok kalitelidir paylaşım için teşekkürler
İkisi de çok zor yemin ediyorum ikisi de çok zor yani evi temiz tutmak ayrı dert temizlemek ayrı dert
Bu model süpürgeyi kullanmadım ama belki annem için alabilirim Philips çok sevdiğim bir marka zaten