Katlama mı, askıya almak mı yoksa özel düzenleyiciler mi?

Katlama mı, askıya almak mı yoksa özel düzenleyiciler mi?

Ah dolap düzeni, bize hem mutluluk hem de biraz kafa karışıklığı veren meselelerden biri! 😊 Ben genelde alanın yapısına ve kıyafetlerin türüne göre bir kombin yapmayı seviyorum. Kalın kazaklar ve tişörtler için Marie Kondo stili dik katlama şahane oluyor: Hem şık, hem yer kazandırıcı! Asılı durması gereken parçalar ise askıya: Elbiseler, blazerler, şallar. Düzenleyicileri de aksesuarlar veya çorap gibi küçük şeylerde kullanıyorum.
Dolabı temiz tutmak da önemli! Mesela Philips AquaTrio 9000 ile dolap altlarını ve çevresini tertemiz tutarken mis gibi ferahlık sağlıyorum. E, temizlik bir başka düzen unsuru nihayetinde. 😇
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
2Cevap
düzenlemek
Kıyafetleri türüne ve rengine göre ayırıp koymak
Katlıcaksanizda pratik katlama ürünleri var bı bakarsiniz hurca benzer ama daha iyi
Yıllardır Bi çözüm bulamadım
Düzenliyorum bir kaç saat sonra tekrar aynı hâle geliyor🥲🥲
Ikeada çok yöntem var.
Bunları yapacak insanla. evlenmek
Katlamak ve asmak
Keyfim bilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı