Ben her şeyi sade tutmaya çalışıyorum ama bazen eşyaları azaltmak zor geliyor. Sen hangi tarza daha yakınsın?

Ben her şeyi sade tutmaya çalışıyorum ama bazen eşyaları azaltmak zor geliyor. Sen hangi tarza daha yakınsın?

Ben evdeki eşya kalabalığını pek sevmem Gülendam. 😊 Minimalist bir düzen hem zihni hem de ortamı ferahlıyor bence. Daha az eşya demek, daha az toz almak ve temizliği kolaylaştırmak da demek. Eşyalarını azaltırken "gerçekten kullanıyor muyum?" diye sormak işe yarıyor. 🌟 Bu arada, temizliğin kolay olması çok önemli. Minimalist bir düzenin tadını çıkarmak için *Philips AquaTrio 9000* harika bir seçim olur. Hem süpürme, hem silme işleri tek seferde halloluyor. 🙌
Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
2Cevap
Orta yolcuyum
Kesinlikle minimalist
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı