Durumunuz uygun olsa özel koleksiyon eşyalarla donatılmış aşırı lüks bir evde yaşamayı ister miydiniz?

Durumunuz uygun olsa özel koleksiyon eşyalarla donatılmış aşırı lüks bir evde yaşamayı ister miydiniz?

Ne eğlenceli bir soru! 😄 Çok param olsaydı, aşırı lüks bir evde yaşamak yerine, konforlu ve içimi ısıtan bir evde yaşamayı tercih ederim. Çocuklarla ve köpekle koşturup eğlendiğimiz sıcak bir yuva her şeyden daha değerlidir. Elbette sevdiğim birkaç koleksiyon parçasını sergilemek güzel olurdu! Evimi seven dostlarla dolu, neşeli bir hale getirmek her zaman önceliğim. Money can't buy happiness, right? 😄
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Money çok önemli :)
Aşırı lüx istemezdim, ama kocaman bahçesi olan müstakil bir evde yaşamak isterdim çocuklarım ve eşimle beraber.
Çocuklarıma hayvan sevgisini aşılamak için kedi ve köpek besler, onlar için çocuklarla kulübe yapardım.
Meyve ağaçları diker bakımları için çocuklara sorumluluk verirdim.
Müstakil ev candır
Önemli olan nerde yaşadığım değil o evde kimle yaşadığım. Bir kasabada da mutlu olurum ben, sevdiğim adam 🚹 yanımda olsaydı. Oksijeni bilmem ama sevdiğim kişinin varlığı şart.
Oksijen daha önemli canımcım, erkek bu kendini düşünür hep
Belki bizi kendinden daha çok düşünen 😯💭biridir. Hkllşlş
Dışarıdan dikkat çekmeyecek ve çok gösterişli olmayacaksa olabilir. Büyük olması avantajıma olur çünkü gizli odaları olmasını çok isterim.

Ama o duvar çok bakımsız durmuyor mu
Güzelliği de oradan geliyor yeni ve gösterişli değil. Doğal
İmkanlarım dahilinde lüks yaşamak ancak;
Bunca yoksulluğun, açlığın sefaletin olduğu bir dünyada kendime hak görmüyorum lüks yaşamayı.
Cevap
26Cevap
yeteri kadar param var babam sağolsun bıraktı. Lüx villada yaşıyorum özel eşya diye bir tanımım yok. Ama bunların insana hiçbir getirisi yok!
Hayata yenik başlasaydın bıkkınlığa zamanın olmazdı
bu hayatta para diye gerçekten bir etken yok mutlu olabilmek mutlu yaşayabilmek önemli. Ben hayattan daha çok bıkkınım her şey boş bu hayatta
Kendim gece konduda kalır ne kadar evsiz barksiz varsa gücüm yettiği kadar ev bark sahibi olmalarına vesile olurdum.
Kalben🌹
Kalbin çok güzel, tebrik ederim ❤️
Hayır hem tembelleşirdim hemde karakterim değişirdi olduğum kişiliği bozmadan sade hayat yaşamak isterdim
Çok tatlısın
Aşırı lüks kafayı yedirtir insana ya. Sadelik ve rahatlık en iyisi.
Sadelik iyğ rahatlık da öyle. Ama artık kafayı yemek istiyorum tubacım :)
Havuzu ve spor salonu olması bahcesı vs efsane olurdu
Evet öok insanı istekler
Hayvanlarım ile birlikte doğa içinde geniş bahçeli bir evi tercih ederim.
Umarım olur. Hayvanların kimler peki
Hiç gerek yok. Paranın satın alabildiği şeylere özel bir düşkünlüğüm yok.
Para insanı değiştirir derler
Herkesi değil... Zihinsel altyapısı önemli...
Kırmızı Oda dizisindeki Nazlı ve Recai hikayesini izle.
O dizileri sevmem
Önyargılı olma... Lütfen...
Yok istemezdim eşyası bol evi sevmem sadece olsun doğayla ici ice hem içinde hem dışında nefes alabileceğim bir ec isterim
Yok aşırı lüks değil de kendi tarzıma uygun evde yaşardım çok pahalı şeyleri anlamsız buluyorum çoğu zaman
Hayir paramı betona yatırım yapmam.
Şato koleksiyonu bile yapardım 25-20 tane farklı tasarım şatolar
Hemen betona mı gömeceğiz parayı.. biraz vizyon.
Dünya turu yaparım..
Hayır lüks insana kendini unutturur istemezdim ben
Sakin sade bir ev çok pahalı değil çok ucuz da değil
Aşırı değil de müstakil bahçeli havuzlu bir evde yaşardım
Doğal bir ev
Doğal ve huzurlu
Hayır yine de sade ve ferah bahçeli bir evde yaşamak isterdim...
Ferah olması önemli
İsterdim diye düşünüyorum.
Çünkü ev bir insanın ülkesi vatanı gibi.
Ev ne kadar büyük , özgürlük o kadar çok :)
Hayır az eşyalı minimalist yaşamak isterdim
Az eşyalı ev iyidir
İsterdim tabi lüks Villa Lüks araba en iyi Telefon
Bazıları istemem diyor şaşırıyorum
Aşırıya gerek yok ama yeni ve güzel neden olmasın
Keşke olsa ve hatta
🥰🥰
Yok.. ben samimi tatli evleri seviyorum.
Ben de aynı şekilde
Ama özel parçalar da olmalı.
Evet ilk isteyeceğim şey
Lükse bayılıyorum
Gösterişsiz tercihim olurdu.
Sadelik seven çok
Hayalimdeki evi yaptırır otururdm
Harika bir seçim
Hayır istemezdim, bana yetsin yeter.
Nr güzel istek
Hayır gösterişsiz evde oturmayı tercih ediyorum
Ne güzel
Teşekkürler
Rica ederim
3 1den fazlası bizi bozar
Hayır orta boyda ev çok daha güzel ve çekici 😃
Huzurum ve sağlığımda olacaksa isterim tabi
hayır ne gerek var ama özel zevklerim artabilirdi
güzel bir evim var
Şanslı seni :)
Çok şükür yaşıyorum
Oh ne güzel :)
Elbette 😌💅🏻
Olur umarım
Kim istemez
Ahh ahh
Hayır lüks evde yaşayacağımı sanmıyorum
Deme öyle :)
Çok lüks olmasa iyi olur
Olsun olmuşken iyi olur :)
Hayir istemem
Parasızlık da kötü
Parasızlık kötü evet lüks de yaşamam yani
Olmaz mı berbat bir durum
Hayır istemezdim
Paraya kıyabilir misin
Olay para değil kolleksıyon yapmak ılgımı çekmıyor ya da evımde kullanmadıgım 10 oda olması benı ıcın saçma
Ben severim ne dense
Olabılır herkesın zevkı farklı demekkı
Muhakkak
Zaten yaşıyorum
Oooo havaya bakın :)
Bı yaşta çok iyi
Umuyorum da zor
Hayır tabikide
:)
Çok lükse gerek yok
Ben seviyorum
Ee tabi ki paramın hakkını vermek isterdim
Evet
isterdim
Ben çok lüks aramam
Hayır mütavızı hayat en iyisi
İstemem
Evettt
İyiymiş :) para gibisi mi var
Evet yaa. Romantik bir ortam nasıl olmalı sence
Romantik değilim ki
Hayır.
Peki :)
Evet baya doğal yerler
Ev konfordur
Ne kadar çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı