Ev hanımı olmak büyük bir nimet ya haksız mıyım?

Hem çalışan kadın hemde ev hanımı olmak aşırı zor eve gelince hiç halim yok evlenene kadar çalışmayi düşünüyorum

Ev hanımı olmak büyük bir nimet ya haksız mıyım?
Cevapla