Yalnız yaşıyorum. Sevgilim evi süpürdüğüm için dalga geçip duruyor. Normal mi?

napim pislik içinde mi yaşim ev kirleniyor sonuçta. bulaşık bende çamaşırı ütüsü ev toplaması mecbur bende yani napim. yapma diyorum, ev işi yapınca dişil geliyorsun kendimi tutamıyorum diyor zoruma gidiyor napabilirim yani. bunun için ayrılsam yeridir gibi küçük düşürüp duruyor tek konu bu da değil çünkü
Yalnız yaşıyorum. Sevgilim evi süpürdüğüm için dalga geçip duruyor. Normal mi?
Cevapla