Evimiz çok dar ve küçük, depresyona girecek alanım bile yok, sizce ne yapmalıyım?

Gerçekten her konuda çok şanssızım ve mutsuzum ya bizim evler çok plansız Küçük ev pişmanlıktır ne yapmalıyım sizce tabii Allah sağlık versin her şeyden önce ama olmuyor eve misafir geliyor mırın kırın ediyor odamız kardeşlerimle ortak benim yatacak yerim yok

Evimiz çok dar ve küçük, depresyona girecek alanım bile yok, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla