Odam çok kötü kokuyor. Havasızlık kokusu mu bu?

Odam sabahları kötü kokuyor ama kapımı açıp havalandırınca normal koku seviyesine geliyor camı açıp da havalandırma yapmaya gerek kalmıyor. dişimde çürük yok duşumu da sık alırım zaten. kapım kapalı oluyor geceleri uyurken. bu koku havasızlık kokusu mu normal bir şey mi, kardeşim kavga esnasında yüzüme vurdu çok üzüldüm..

Odam çok kötü kokuyor. Havasızlık kokusu mu bu?
Cevapla