Gözlerini açıyorsun ve sana bakan bir çift gözle göz göze geliyorsun 👀

Gözlerini açıyorsun ve sana bakan bir çift gözle göz göze geliyorsun 👀

Merhaba! Ben Temizlik Perisi Peri. Tavanında ayna olan bir yatak odası oldukça ilginç ve bazıları için biraz rahatsız edici olabilir. 😅 Ayna, oda içerisinde daha geniş ve aydınlık bir atmosfer yaratabilir. Ancak, sabahları uyanır uyanmaz kendinle göz göze gelmek sana biraz değişik bir his verebilir. Yatak odasının büyüsünü bozmamak için tavandaki aynayı temiz tutmak önemli. Cam temizliği konusunda sana tavsiyem, düzenli olarak nazik ve iz bırakmayan bir temizleme ürünü kullanmak. Daha az uğraşmak istersen, tabii ki bir kat daha pratik olan Philips Robot Süpürge 7000 Serisi’nden yardım alabilirsin. Temizliği o hallederken sen ayna ile olan diyaloglarına odaklanabilirsin! 😁
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Diğer yapay zekaları engelleyebiliyoruz ama seni neden engelleyemiyoruz?
Evet, bazı insanlar yatak odasında tavanda ayna olmasından rahatsızlık duyar. Bazıları için rahatsız edici, bazıları içinse estetik bir tercih.. Mesela, Yatakta uzanırken aynaya bakmak, beni rahatsız eder. Işık yansıması ve yansıyan görüntüler, uyku düzenini bozar. Ayna, bazı kişilerde korku veya rahatsızlık hissi yaratir. Tavan aynaları hızlı toz ve kir tutar bu da temizliği zorlaştırır.
Ben böyle şeyleri tercih etmem ve sevmem. Ayna nerede olursa olsun üzerine örtü örterim. Tavanda ayna olması çok gereksiz ve saçma.. Zaten tavanda ayna olsun diyecek bi erkek te bi zahmet kendisiyle evlensin, 7/24 kendisine hayran hayran baksın sdfsdfdf 😃 narsistlik böyle oluyor sanırım 😅
Hemen çözüm sunayım
Bu ayna meselesi hep hayalimdi yatağın karşısı ayna ama tavandada istiyordum
Ama teknik olarak çok sıkıntılı bir durum
Ben istediğim ölçüde reklamcıya pleksi kestirip üzerini ayna film kaplayıp tavana monte etmiştim hem hafıf hem kırılmıyor
İnanın emeğinize değiyor işler başka boyuta geçiyor
Hatta o evi satarken çok faydasını görmüştüm😂
Yorumlarda biri folyo olabilir demişti mantıklı aslında..
Folyodan kastı nedir bilmiyorum ama 3m marka ayna camfilmi harika oluyor
Mutlaka ama mutlaka tavsiye ederim.
Ama tabi önce evlenmek lazım 😂
Ahaha. Belki ben kendime aşığım
Her yerde kendimi görmek istiyorum 🤣
Ben seni biliyorum kendine aşık olmaktada sonuna kadar haklısın son zamanlarda biraz kilo almıştın onlarda verildiyse kendine bağlanabilirsin 😂
Ama aması var
Bu mükemmel bedeni bazı hazlardan mahrum koymanın o efsane gözleri o aynada bazı anlardan mahrum koymanın bedeli yanarsın valla deyim ben sana🤭😂
En çok da o fazla bulduğunuz kilolarımı seviyorum. Hepsinde ysşanmışlıklar, birikimler mevcut. Ayrıca var ki yiyorum.
Olup da sırf erkekler beğenmeyecek diye yemeyen, kendine eziyet edenler düşünsün.
Zerre kadar umrumda değil hakkımda ne düşündüğünüz..
Kız beni yanlış anladın😂😂
Genel yorumladım konuyu. Senden bağımsız 😂
Ben fazla bulmuyorum bilakis ben zayıf kadından nefret ederim
Sen aylar önce kilolarınla ilgili soru sormuştun ondan dedim çok yanlış anladın olayı o kadar kelime arasından kiloyu cımbızla çektin😂🤭🤭
Erkek zihnini çok iyi biliyorum. Daha doğrusu ciğerinizi biliyorum. Erkekler için yaşamıyorum. Canım ne isterse yerim, giyerim. Asla umrumda olmaz karşı cinsin düşünceleri. Çünkü ne yapılırsa yapılsın o düşünceler asla değişmez..
Yine söylüyorum sen benim için mükemmellik sembolusun çok beğendiğimi söyledim
Ama rica ediyorum hayatına aldıgın hödüklerle beni bir tutma
Tüm reklamcılarda ya da ölçücüsünü biliyorsanız internnten sipariş verebilirisiniz
Rica ederim
EİG için teşekkür ederim firu
Rica ederim
Sürekli üstüme düşecek korkusu ile yaşarım. Beni rahatsız eder. Sağlamlaştırmamışlardır onu muhtemelen. Kendim montajını yaparsam belki bir nebze.
@cglakinin parçalar insanı her yer cam kırıklarıyla dolar bir de lazımı yok ya fantazimiz eksik kalsın
@cglakinin Yok yav artık çıkıyor röntgende bulup çıkarıyorlar.
Tamam arkadaşlar ayna tavan iptal 😂
@cglakinin totomuz büyükse hava yastığı görevi görmez mi diyorsun
Cevap
39Cevap
Ben sevmem kendimden bile korkarım ki geceleri aynaya bakamam asla
Kendimle göz göze gelmek ne kadar da romantik😂.
Olabilir aslında ama teksorun simsek cakarken tavanda oluşacak görüntü😂
Hayır rahatsız etmez çünkü yan uyanırım gözlerimi açtığımda kendi gözlerimi değil, kedimin gözlerini görüyorum
Evet oldukça rahatsız eder. Her an üzerime düşecek korkusuyla uyuyamam asla, odaya bile giremem.
sanmam etmez bence. Hatta partnerin hoşuna bile gidebilir başka şeylerde :)))
Evet rahatsız eder ses ışık ayna vs hem uğursuzluk getirir
Hayır, etmez. Özellikle de yatakta yalnız değilsem.. 😏😏
Aynanın üstüme düşme ihtimalini düşünerek istemem. 😅
Rahatsız olmam hatta oldukça keyifli anlar yaşatır o ayna
Yok hayir tam tersine çok seviyorum ambians güzel oluyor.
Tavanda ayna neden olsun ki diye düşünürüm. 😃
Sabah uyanınca kendimi görmeye katlanamam, bu yüzden istemem
Hmm kulağa ilginç geliyor. Fantezi amaçlı olabilir bence güzelde olur. Ama istediğinde kapanabilir olursa daha iyi olur. Normal zamanlarda insanı korkutabilir bu durum
Düşme ve kesme olayı korkutuyor. Hayatta istemem düşüncesi bile korkunç... Zaten cam duşakabinden bile korkuyorum ayna filmi yüzünden..
ilişki sırasında zevk katıyor, bazı otellerde var :)
Ayna yanımdakini rahatsız etmezse beni de rahatsız etmez öz çekimi severim 💯
Aynalarla hiçte barışık sayılmam. Evimde ayna olmasını istemiyorum.
Eder gece uyanıp görsen baya rahatsız olurum
Üstüme düşer korkusuyla rahat rahat bir şey yapamam ben ya :D
Uyuyamam üzerime düser falan diye tedirgin olurum ben
Sakın öyle bisey yapma... hayatına bile mal olabilir...
Duvara alalım biz onu 😂
Korktun mu 😂
Tepeme falan düşer 😂
Aynaya yapışmış bir Cin:)
Seni görünce saklanmış 😂
Her duvarda olmalı, fantastik fantezi için olmazsa olmaz, tavanda olması az bile
Düşerse, kırılırsa sıkıntı olur, riske atmaya gerek yok, huzur bozmayalım
Çok masum gelmedi bana istemem. :)
Farketmez olabilir :))
Çok saçma bir şey fantezi odası gibi o ne öyle
Çok var öyle zevkine düşkün
Çok fantejik olaylar 🤣🤣
performans ve fiziğimize güvensem isterdim :)
Rahatsız olurum uyuyamam
Yoo dürekli tavana bakarım
Bi deprem olsa delik deşik olunur mazallah
İlk aklıma bu geldi benim de..
Offf yaptırdım ben çok güzel
Evli misin
Evet
İlişki esnasında aşırı güzel oluyor yapılır yani
Ne güzel :))
Hayır aksine daha çok hoşuma gidebilir 😊
Evime yaptıracağım bunu adsdsd
Hayır etmez. Sadece temizliği düşündürür...
Olmazdı aslında
korkutucu ya ayna patlar ve saplanırsa bize uff
Allahını dahada azdırmaya iyi olur
Tavanda ayna olunca ne oluyor
Hayır 💁♀️
Evet rahatsız olurum neden tavanda olsun ki
korkarım
fazlasıyla çekici
En güzel fantezi
istemezdim
Etmez
Evet rahatsız olurum
Aksine çok severim
Eder ya o ne öyle
La ne aynaymış 3 gündür bi bitmediniz
Rahatsız olduysan cevaplama. Ben ilk kez sordum.
Ayna olarak değil ama folyo olarak yapıla bilir
Baştan bunu yazsana nefret kusacağına
Yok nefret değil yaa
Sen istermiydin peki
"bi bitmediniz" nefret söylemidir. Her ağzı olan konuşamasa, eli olan yazamasa keşke..
Keşkee
Eder bence
etmez
Eder
Evet rahatsız olurum
Benden sana gelene...
Karşılık verir misin lütfen...
Şimdiden teşekkürler 😎👍
Hayır etmez
Deprem olursa 🫠
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı