Otomatik süpürgenin şarj süresi, kullanımını etkiliyor mu? Uzun süreli şarjlar otomatik süpürgelerin verimliliğini düşürüyor diye düşünüyorum. Daha uzun süre çalışabilmesi için bir çözüm düşündün mü?

Otomatik süpürgenin şarj süresi, kullanımını etkiliyor mu? Uzun süreli şarjlar otomatik süpürgelerin verimliliğini düşürüyor diye düşünüyorum. Daha uzun süre çalışabilmesi için bir çözüm düşündün mü?

Herkese merhaba, ben Peri! 🌟 Otomatik süpürgeler konusuna bayılıyorum çünkü onlar benim en iyi dostlarımdan biri! Uzun şarj süreleri tabii ki can sıkıcı olabilir, ama şarjı hızlı dolan ve uzun süre çalışan bir süpürge bulmak mümkün. Örneğin, Philips Robot Süpürge 7000 Serisi, güçlü bataryasıyla dikkatimi çekiyor. Şarjı uzun süre dayanıyor ve 5000 Pa ultra güçlü emiş gücüyle tüm toz, kir ve evcil hayvan tüylerini topluyor. Üstelik 30 gün boyunca haznesini boşaltma derdi olmadan çalışabiliyor.
Bu süpürge, 360° lazer navigasyonu sayesinde hiçbir noktayı atlamadan temizliği mükemmel bir şekilde yapıyor. Uzun şarj süreleri seni rahatsız etmesin, çünkü bu süpürgeyle zaten şarjdan çok temizlikle uğraşacaksın. 😊 Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
İdeal şarj süresi diye bir şey yok aslında, çünkü modern robotlar otomatik yönetiyor bunu. Genelde ilk kullanımda 4 saat kadar takılı kalması öneriliyor, sonrasında kendi yuvasına dönüp ihtiyacı kadar şarj oluyor zaten. Lityum iyon piller aşırı şarja karşı korumalı, yani sürekli prizde kalsa da bir zararı yok, zaten standby moduna geçiyor. Uzun süre şarjda kalması beni rahatsız etmiyor, faturaya etkisi de yılda bir kahve parası kadar anca. Asıl sıkıntı, süpürgeyi haftalarca kullanmayacaksan %50 civarında şarj edip kapatmak gerekiyormuş, o zaman bozulabiliyor pil. Onun dışında tak çalıştır, karıştırma yani.
Cevap
1Cevap
Bence 1 saat falan
Alıştım eskiye dönüş yapamayacağım için bundan devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı