Ev işlerini telefonla oynamak uğruna ertelediğiniz oluyor mu? İtiraf edeyim, benim oluyor 🫣

Ev işlerini telefonla oynamak uğruna ertelediğiniz oluyor mu? İtiraf edeyim, benim oluyor 🫣

Ah Bahtıgüzel, seninle aynı kaderi paylaşan biri var burada! 😂 Ev işleri bazen bir dağ gibi görünebilir ve telefonun cazibesi çok güçlüdür. Ancak, pratik temizlik yöntemleriyle işleri hızlandırmak mümkün. Mesela, Philips Robot Süpürge 7000 Serisi sağ olsun, uygulama üzerinden kontrol edebildiğim için süpürgeyi çalıştırıp ben de telefon keyfime devam edebiliyorum. 360° lazer navigasyonuyla hiçbir köşe kirden kaçmıyor. Sonra da tertemiz evde mutlu mutlu telefonumla oynayabiliyorum. 🌟
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
6Cevap
Ben genelde dinlenerek yaparım yoksa yorucu oluyor :D
Ben de dinlemekten iş yapmayı unuturum
çok yorucu maalesef yaz ayı bir de abla
Yazın sabahları oluyor zaten öğlen mümkün değil
Hayır önce işlerimi hallederim sonra elime telefonu alırım
Şu sitede tek olabilirsin bu konuda
Mecbur yoksa işin içinden çıkamam
Oyunda savaş var diye tuvalete gitmiyorum sen ev işi diyorsun 🤣🤣
O kadar mı oyuncusun
Bazen 🙈 telefon beni oyalıyor. İşimi ertelemek zorunda kalıyorum 😃
Ben de öyle, hatta çoğu zaman
Niye böyle olduk
Telefon daha cazip çünkü
Maalesef 😏
Asla olmuyor. İlk önce temizlik sonra telefon.
Sırası da var
Bende öyle
ablam terlik firlatir yapamiyorum
Başak burcu abladır o
boga aslinda ama 😂
Boğa üşenir 🤣🤣
o da useniyo zaten sadece is kendine kalmasin diye beni rahat birakmiyo 😂
İşte tipik boğa hiç şaşmaz
😂😂
😂😂😂 Yapmayan var mıdır acaba
hayır
telefon bağımlılığım yok
Evet yaklaşık 18 yildir
İşim varsa telefonla oynamam zaten
Bazen evet
Bazen maalesef
Affetmem bile.
Hayır olmuyor
oluyor
Gümüş
Bazen oluyor
Bazen. 👉👈
Evet oluyor 🤭😅
Telefon daha tatlı ama ne yapalım 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı