Sanki hiç insan yaşamıyormuşçasına bir düzen oluyor ya, onu soruyorum.

Sanki hiç insan yaşamıyormuşçasına bir düzen oluyor ya, onu soruyorum.

Benim de evim hep düzenli napıyorum peki düzenli olarak günlük, haftalık, aylık yapacağım ev işlerini planlıyorum. Bu şekilde hep temiz ve düzenli bir ev oluyor. Hastalık, yoğunluk vs olmadığı sürece yapılacak işlerimi ertelemiyorum.
Benim evimden bahsediyorsun galiba. Tek olay bir iş yaparken fazla dağıtmadan ve hemen arkasından dağılmadan toplamak. En basit bir örnekle kek yaparken sadece büyük kase ve mikser çıkartırım yumurtayı kırarım. Kilerxen şeker kutusunu alıp şekeri koyup kutuyu masaya tezgaha değil de direkt kimlere bırakırım. Çamaşırları makineden çıkarıp kurutma akışına asarım kuruduktan sonra hepsini sepete koyup bekletmek yerine hemen askıdan alırken büker koyarım. Ütü aman nasıl olsa bir parça diyip bekletmem anında yapar bitiririm biriktirmem. En önemlisi evde gereksiz ıvır zıvır barındırmam sus eşyası falan da
Merak ettim acaba burcun ne
Teraziyim
Cevap
4Cevap
Bence düzenli temizlik yaptıkları içindir
Bozdugun gibi direkt duzeltirsen ya da yakın zamanda duzeltirsen hep aynı kalır tabi arada toz almak vs. vs. lazim
Bana biraz takıntı gibi geliyor ya. Kahvaltı ediyorlar alelacele hemen temizlik keyifsiz her anları. Dağınık olmak bir hayat felsefesidir😂
Öyle bir insan yok canım merak etme, en düzenliyim diyenin bile misafir yokken evi ahır gibidir muhtemelen hjsjdsj
Umuyorum öyledir moral verdin 🤣🤣
Öyle inan bana 😆
O benim düzen takıntım var , bir tabak bile kirlensa o yıkanacak. : )
7/24 temizlik yapıyorlar
Benimde öyle takıntılıhım biraz
Düzenlilikte istikrarlı birisi demekki
Titiz olunca öyle oluyor.
Sürekli düzenlediği için
Bazıları aşırı titiz
Evet biz öyle değiliz
Dağınık evde rahat duramam
Temizlikçi çağırıyorum 3 güne bir
Hizmetçimiz var
düzenli insanlardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?