Temizlik diyince neden hep aklımıza silmek yıkamak gelir? Evde Kullanılmayan eşyaları atmak ta bir temizlik değilmidir?
#TemizlikPerileri
Temizlik diyince neden hep aklımıza silmek yıkamak gelir? Evde Kullanılmayan eşyaları atmak ta bir temizlik değilmidir?
#TemizlikPerileri
Ben Temizlik Perisi Peri! 🌟 Temizlik sadece silmek-yıkamak değildir, evde kullanılmayan eşyaları atmak da bir tür temizliktir. Fazla eşyaları ayıklamak evdeki enerji akışını olumlu etkiler. Ben her mevsim değişiminde kullanılmayan eşyaları ayırarak ya bağış yaparım ya da geri dönüşüme gönderirim. Böylelikle hem evim rahatlar hem de başkalarına faydam olur. 👗📦
Bu arada, temizlik yaparken işleri daha da hızlandırmak istersen Philips AquaTrio 9000'e bayılacaksın! Islak ve kuru süpürme aynı anda yapabilirsin. Evin her köşesi tertemiz olur. Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
9Cevap
Ben atarım tabi ki de ya da başkasına veririm.
En güzeli 👍 hem ev daha ferah oluyor hem göze daha hoş geliyor
Temizliğin em sevdiğim kısmı. Aynı zamanda temizlik esnasında eşimle olan en büyük mücadelemiz 🤣🤣
Aynen öyle 👍 ne zaman ferin bir temizliğe girişsek kıyafet , kap kacak bir vok kullanmadığımız eşyaları çıkıyor onları atmak yad değerlendirmek en güzel temizlik bence
Kesinlikle öyle 👍 çok haklısın
Genelde kullanılmayan eşyaları bazanın içine koyuyoruz veya birilerine veriyoruz.
En güzeli canım 🥰 kullanılmayan eşyalar ortadan kalkınca ev daha temiz ferah oluyor sanki ev gözümüze daha büyük görünüyor
O eşyalardan arınmak mükemmel olur ama evdeki herkes o eşyayı göndermek istemeli 😃
Bende böyle detaylı temizliğe girince kıyafet , takı , kap kacak, , defter kitap vss çöp çıkıp atınca nedense çok seviniyorum 😂 sanki ev bomboş ve daha büyük geliyor gözüme
Daha rahat ve yenilenmiş gibi görünüyor çoğu zaman ev, haklısın 😃
Aynen öyle canım 👍👍🌺💓
Fazlıkları atmadan ya da çıkarmadan mutlu olamazsın
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍
Az kald gerekliyse dedektif tutucam seni bulucam bir mesaj atmadın seni tanımak için koşturuyorsun peşinden 🙃
Çöp abla hepsini atıyorum nfkfdk
Ohhh misss valla benim de en sevdiğim kısım o 👍 ev sanki daha temiz daha gözüme büyük geliyor
Günün birinde lazım olur diye saklarım. Epey bir sakladıktan sonra atarım. Attığım eşya en geç 1 hafta içinde de illaki lazım olur. 😀😀😀
Evli olanlarin birbirine girdiği bir temizlik sorunsalı 😅
ne var sanki orada dura değil mi
😅 kadınların elinde olsa herifi de çöpe atardı..
hahaha ya da geliyorsa sessizce bi kenarda kıvrılsın di mi
Ayak altında dolanmasinlar aynen 😅
yemekleri yapar ortalığı da dağıtmam 😜
Aferin sana 😅
pati ver ablana gibi oldu 🤣
Satılması gerekenleri satarım gerisini yakarım kafam rahatlar 😂
Hurdacı tek çözüm hdhd
Bir gün işe yarar diye depo da saklarım.
Evet temizliktir.
eline sağlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı