• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Ev & Yaşam

Aile fertleri ile nasıl geçiniyorsunuz? Kalabalık ev ortamı güzel mi?

Rozes52
Rozes52 Takip Et
Guru Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
38

Kavga gürültü oluyormudur acaba 😅😅

Aile fertleri ile nasıl geçiniyorsunuz? Kalabalık ev ortamı güzel mi?
Cevapla
Güzellik Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • nurrsemaa_1
    nurrsemaa_1 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çocukken çok güzel oluyor ama yaş aldıkça karakterler değişiyor, kıskançlıklar başlıyor. Bu durum evlendikten sonra daha çok devam ediyor.. Bir zaman sürekli hatalar yaptıkları için muhabbeti kesmek istiyorsun.. Annemler 14 kardeş hepsi birbirine düşman, babamlar 7 kardeş birbirleriyle konuşmuyorlar bile.. Benim de 4 kardeşim var biri hariç diğerlerini hayatımdan çıkardım.. Keşke hep çocukken ki gibi saf ve masum kalsaydık, çıkarları bir kenara atabilseydik.. Ama maalesef ki bildiğiniz üzere insanoğlu nankör, ağzınla kuş tut yine de yaranamazsın..

    0
    3 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Kötü olmuş bi bakıma kalabalık ailede anlaşmazlık daha çok oluyor, insAllah tekrar düzene oturur, gerçi çocukluk geri gelmez ama yinede bi yerde kardeşlik bağları kopmamalı

      Yorumla
    • nurrsemaa_1
      nurrsemaa_1
      +1 yıl

      İnanki sürekli senin gibi kendi kanımdan neden iletişimi kesiyim dedim. Ben bunu dedikçe daha çok hata yapmaya başladılar. Ciddi bir ameliyat oldum bikaç gün yatakta kaldım. aramak yerine öl diyen, veyahut hastaneden çıktım gel demiyim diye beni telefondan engelleyen insanlar hayatımda olsa ne olur olmasa ne olur.. iyi zamanında herkes yanında olur önemli olan zor zamanın..

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Sonuçta her insan tek başınadır bu hayatta, bunu en çok hastayken anlıyoruz, yinede sen onlara iyi ol elbett bi gün anlarlar, geçmiş olsun bu arada

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Nonameoo
    Nonameoo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    6 kardeşiz 13 çocuklarımız totalde birde annem bayramlarda iftarlarda bir araya geldiğimizde küçük bir aşiret oluyoruz 😅. Bir kaç saat sonrası tahammül edemiyorum bunalıyorum. Allah yokluklarını göstermesin.

    0
    8 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Sizde düğün felan olursa baya kalalık olur ama he 😅

      Yorumla
    • Nonameoo
      Nonameoo
      +1 yıl

      Bi düğünlerde bir araya gelemiyoruz garip bi şekilde mutlaka eksiğimiz oluyor her biri ayrı düşünce tarzında 😊 ama akrabalarla vs epey bi kalabalığız en çekirdek bizim aile sayılır o yüzden 😅

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Oda enteresan ama büyük olmanın iyi yönleri var bence yaşlanınca anlayacaz bunu galiba çok acı ama

      Yorumla
    • Nonameoo
      Nonameoo
      +1 yıl

      Öyle tabi ki 😊 biz yaşlanınca bu gelenekler devam edecek mi hiç sanmıyorum. Bayram bayram gibi olacak mı acaba Allah o günleri gösterirse bakacağız

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Eder herhalde 🤣🤣 gidişat o yönde değil bu devirde ama benim hala umudum var😂

      Yorumla
    • Nonameoo
      Nonameoo
      +1 yıl

      Azcık benimde var 😅

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Hayırlı günler o zaman, teşekkürler yorumun için 🌹❤️

      Yorumla
    • Nonameoo
      Nonameoo
      +1 yıl

      Hayırlı günler rica ederim 😇 🌸

      Yorumla
  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Kalabalık aile ortamını sadece 30 dakika kadar tahammül edebiliyorum. Çocukluğumda kalabalık bir aile ortamında büyüdüğüm için kalabalık beni bunaltıyor 😊

    0
    0 Yorumla
  • KawzeR
    KawzeR Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Telefonda hal hatır sorarak ve işim gereği bayramdan bayrama düğün dernek gibi durumlarda bir araya geliyorum ve bunda da sorun olmuyor :)
    Yıllardır yanlız yaşadığım için ortam süper :D :D

    0
    6 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ne güzel o zaman sana 😅😅

      Yorumla
    • KawzeR
      KawzeR
      +1 yıl

      darısı başına :D

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Sağolasın 😅

      Yorumla
    • KawzeR
      KawzeR
      +1 yıl

      yalnız dikkat et bazen benim gibi sıkıntıdan evin içinde hamam böceği gibi dolaşan robot süpürgeyi izliyorken bulabilirsin kendini

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Yok ben evde yalnız oluyorum zaten çoğu zaman yapacak bişey bulurum

      Yorumla
    • KawzeR
      KawzeR
      +1 yıl

      valla genelde bende buluyorumda bazen yalnızlıkta zorluyo

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

39

Cevap

43

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Ev & Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı.

    Ben konuşmam hiç bir ile.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Merhaba, Kalabalık bir ev ortamı, birçok insan için keyifli ve sosyal bir deneyim olabilir. Ancak, kişinin kişilik ve tercihlerine bağlı olarak, bazıları için yoğunluk ve gürültü rahatsız edici olabilir. Sonuç olarak, kalabalık bir ev ortamının güzelliği kişiden kişiye değişir.

    1
    0 Yorumla
  • Desert_Lotus
    Desert_Lotus Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Kardeşimle birlikte yaşıyorum aramız iyi, hiç düşünemiyorum kendimi dortten fazla kişi ile aynı evde olduğumu zor olur bence. İnsanlarla uğraşmak genel olarak zor yakının dahi olsa

    0
    3 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Aynen az insan çok huzur

      Yorumla
    • Desert_Lotus
      Desert_Lotus
      +1 yıl

      Sırf insanlarla uğraşmamak için makine mühendisliği okumuştum ki daha çok insanla uğraşmam gerekiyor şu an :/

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Her kes öyle şu an iş hayatı gereği 😂

      Yorumla
  • uyumsuzbirbilinmez
    uyumsuzbirbilinmez Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Kalabalık aile ile geçim zor ya özellikle iş bölümü paylaşımında yaş olsun cinsiyet olsun çocukluk dönemindeki yaşananlar olsun herşeyi etkiliyor 🫠

    0
    4 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ebeveynlere bağlı bu zorlukları aşmak aslında

      Yorumla
    • uyumsuzbirbilinmez
      uyumsuzbirbilinmez
      +1 yıl

      Evet öyle ama ebeveynler bunun farkında değil ne yazık ki

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Neyse sağlıklı olsunlar da bakarsın sen başının çaresine ☺️

      Yorumla
    • uyumsuzbirbilinmez
      uyumsuzbirbilinmez
      +1 yıl

      Aynen öyle 👍🏻

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O kadar kalabalık oluyor ki: yatak odası dahil her yer onlara ait oluyor. günün sonunda herkes bir yer kapma derdine girerken ben kendimi mutfakta uyurken görüyorum. Sırf bu yüzden büyük eve taşındık daha neler neler anlatamam yani🤣

    0
    2 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Senin çektiğin de çile be canım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerçekten çile 😄

      Yorumla
  • thexpendablesss
    thexpendablesss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Orta diyelim. Herkes birbirini idare ediyor bir sekilde.. Zor olsa da.

    4 kisi 2 kopegimiz var, 6 kisiyiz 🥰😇

    0
    7 Yorumla
    • thexpendablesss
      thexpendablesss
      +1 yıl

      Pazarlari kahvalti kavgalari meshur bizim evde 😃

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Güzelmiş ama ya köpek felan, kahvaltıda neyin kavgasını ediyorsunuz anlamadım daha yeni uyanmışsınız😂😂

      Yorumla
    • thexpendablesss
      thexpendablesss
      +1 yıl

      Annemle babamin seninkiler bizimkiler kavgasi, kardesim asi biraz babamla onun atismalari falan derken caylar yarim kaliyor herkes odasina dagiliyor 😅 hahah 🤣

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Kıyamam ya ağız tadıyla iki lokma yedirmedin dedikeri bu olsa gerek 😅😅😅 kardeş baba kavgası her evde var galiba😂😂konuda hep araba oluyor 😂😂😂😂

      Yorumla
    • thexpendablesss
      thexpendablesss
      +1 yıl

      Kiz kardesjm var da erkekten farki yok..😄 kahvaltiya katilmama karariyla huzurlu oluyorum genelde 😅

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      En iyisi, iki lokma bişey yiyecen zaten onuda burnundan getirir bunlar 😂

      Yorumla
    • thexpendablesss
      thexpendablesss
      +1 yıl

      Aynen kesinlikle 😅😒

      Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Her gün boks maçı yapıyoruz kazanan baklava ısmarlıyor 🤣

    0
    1 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ahahah iyi atraksiyon 😅

      Yorumla
  • DiabloDesierto
    DiabloDesierto Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ooo ne kalabalık ne kalabalık,
    Akşam 2 1 eve sığamıyoruz, Kedim ve ben.. 🤷🏻😂😂

    0
    8 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Kedi varsa evde cumhuriyeti o kurmuştur zaten senin varlığın fazla😂

      Yorumla
    • DiabloDesierto
      DiabloDesierto
      +1 yıl

      O istediği zaman seviceksin, Aksi halde sevmeye kalkarsan tırmalar 😂
      Yemeğini hep zate vericeksin tasa koyup bırakmicaksın,
      Acıkınca tasa vurucak sadece ozaman tasına doldurucaksın.. 😂😂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Uyurken dokunmayacaksın, canı nerde isterse o alan onun, eşyalarını dolabın altından toplayacaksın ama yinede bişey diyemeyecek son çünkü ev onun 🤣

      Yorumla
    • DiabloDesierto
      DiabloDesierto
      +1 yıl

      Köleyiz işte 🤣🤣

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Köle deme🤮🤮🤮🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • DiabloDesierto
      DiabloDesierto
      +1 yıl

      🤷🏻🙄🙄😂🤣

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • DiabloDesierto
      DiabloDesierto
      +1 yıl

      🤷🏻😂🌺🌹🤗 :)

      Yorumla
  • astroceydaa
    astroceydaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Ben baba evindeykf pek gecinemiyordum kücük abimle annemle babamla ve ablamla hep bi sorun yasiyorduk çatışma icerisindeydik

    0
    0 Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ailemle aynı evde kalıyorum, alışmışım yalnız kalamam.😄

    0
    3 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ben kaldırımda annem kalmıyor 😂😂😂

      Yorumla
    • Blossom01
      Blossom01
      +1 yıl

      Özletme kendini hahhshsh

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ahahahha ya özlemeyi verin Allah aşkını 😂😂😂

      Yorumla
  • ayazbirkalem
    ayazbirkalem Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok güzel geciniyorum anne babamla. Arkadaş gibi. Aile olduğumuz bilincinde. Özenli...

    0
    2 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Allah Seatedinizi eksik etmesin

      Yorumla
    • ayazbirkalem
      ayazbirkalem
      +1 yıl

      Teşekkürler hepimiz için aynı temmennim. Soru dışına çıkacağım belki ama şunu da söylemeliyim. Bizler bebektik yuruyemiyor şu icemiyor vs ve anne babamız bizi taşıdı yedirdi altimizi degistirdi ergenlik oldu gereksiz sinir asi yonlerimizde kizsa bile sevdi yanımızda durdu şimdi orta yaşa biz geldik onlar ergenlik gibi önce yaslanacak aksi huysuz olabailecekler sonra ihtiyarlayacaklar bizim bebekligimiz gibi. Tuttuğunuz takıma arabanıza işinize dostlariniza hayatınızdaki insanlara nasıl değer verip zaman ayiriyorsaniz herkes ailesine de bunu yapmalı. Haftada 3/4 dışarı çıkan birinin 3/4 günde ailesiyle akşam oturup sohbet etmemesi , sevgilisine özen gösterip susmayacagi şeylere susup alttan alırken evde of puf demesi ve buna benzer davranışlar hiç hoş ve doğru değil. Çevrede çok görüyoruz ve bu çok üzücü. Zamanın kimin için nerede biteceği belli olmaz pişman olmamak için ailenizle en az arkadaşlarınız ve sevgilinizle geçirdiğiniz zaman kadar zaman geçirmelisiniz. Düşünsenize kaç yıl yaşamak çocukları büyütmek ölümler yasamak... Yürekleri ve bedenleri çocuklarına göre daha yorgundur her zaman. Ben yilalrdir böyleyim dikkat eder özen gosteririm mesela üç gündür bayram temizligi yapıyoruz perdeleri çıkarıp takmam tuvalet banyoyu çamaşır suyuyla yikamam evet ama annem söylemeden anne duvarları da sileyim demem ya da kapıları silerken aralar için anne fırça var mı fırçayla sileyim aralar çıkmayabilir demem akıl ettiğim için değil anneminde onemsedigi bir şeyi o söylemeden yaptığım için daha çok mutlu ediyor gözlerinden okuyor insan. Unutmayın belki bir yaştan sonra anne babanız sizin cocugunuz...

      Yorumla
  • OsmanErol
    OsmanErol Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevmiyordum ayrı yaşıyorum şu an mis gibi sana nasip olmaz ama 😉

    0
    14 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      O niyeymiş🤣🤣🤣

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      05.05.2025 gününde atacağın imzadan dolayı 🙂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Niye zenginmi oluyorum o tarihte😂😂

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      Hayır zengin sayılmam bilemedim şimdi potansiyelim var ama 1 yılda da olmaz içinemi doğdu 🤔

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      İmzayı niye atıyorum ben 😂 niçinnnnn

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      Bilmiyorum belediye başkanına sorarız zaten hep kötü espiri yapıyor imza sırasında bir kaç kez sahit oldum umarım yapmaz gülmesem ayıp olur

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Belediye başkanı neden hiç bişey anlamadım ben bilmiyorum bunları 😂

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      Nasıl bilemez sin cüzdanıda sana verecek gelenektir 😅

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ahahaha yok bilemedim yinede 😂😂

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      İyi günde kötü günde sağlıkta zorlukta gibi cümler geçiyor 2 şahit te oluyor

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Şahit ne demek 😅😅

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      Şahit sonrdan sorarlarsa senin iyi yemek yaptığını benim çok düşünceli biri olduğumu doğrulayacak kişiler

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Saçmalama istersen😂😂😂

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      Sen başlartın😅

      Yorumla
  • yesilyarpak
    yesilyarpak Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 80%
    +1 yıl

    Eskiden geniş ailede yaşardım sonra çekirdege gectik. Cok daha rahat

    0
    5 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Kaç kişisiniz

      Yorumla
    • yesilyarpak
      yesilyarpak
      +1 yıl

      En eskiden 8 kişi sonra 4 sonra 2

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Nereye gitti diğer 6 kişi

      Yorumla
    • yesilyarpak
      yesilyarpak
      +1 yıl

      Dedemlerle yaşıyorduk sonra ayrı eve cıktık sonra 2 vefat oldu

      Yorumla
    • yesilyarpak
      yesilyarpak
      +1 yıl

      Sonra üni için arkadasımla eve cıktık

      Yorumla
  • Eddy_0606
    Eddy_0606 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Yalnız yaşamak kadar rahat ve huzur verici bir şey yok

    1
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Değişiyor sürekli ama ayrı evde yaşasam daha iyi geçinirim.

    0
    0 Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Arada ablamla tartışırız hshsh ama iyi geçiniyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • _infinitum
    _infinitum Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek kardeşimle didişerek kız kardeşim ile en yakın dost gibi geciniyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben erkek arkadaşımla yaşıyorum çok gürültü yok ama ailem de kardeşim abim annem ve babam var orada kaldığım zamanlar gayet güzel

    0
    3 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ne güzel senin için fazla gürültü yoruyor insanı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok yani bazen akraba ortamlarında öyle sohbet ediyorlar ki gören evde savaş var sanır

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Hepsi nazar değdirmemek için😄

      Yorumla
  • Tekeli00
    Tekeli00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Annem Babam ve ben çekirdek aileyiz fakat ara sıra gerginlikler olur haliyle.

    0
    8 Yorumla
    • Asiadam209
      Asiadam209
      +1 yıl

      Kanka tek çocuk olmak güzel bir duygu değil mi

      Yorumla
    • Tekeli00
      Tekeli00
      +1 yıl

      Ben bir tane kız kardeşim olsun isterdim şahsen. Eksi yönleri çok. Kafan bazı yönlerinden rahat olsa da eksi yönlerinin olması daha ağır basıyor.

      Yorumla
    • Asiadam209
      Asiadam209
      +1 yıl

      Hep tek kardeş olmak istiyorum derdim olmadı ama

      Yorumla
    • Tekeli00
      Tekeli00
      +1 yıl

      Arkanda dayanağın olması güzel

      Yorumla
    • Asiadam209
      Asiadam209
      +1 yıl

      Kalabalık ailede büyüdüm o yüzden kalabalık tan usandım

      Yorumla
    • Tekeli00
      Tekeli00
      +1 yıl

      Kaç kardeşsiniz ki?

      Yorumla
    • Asiadam209
      Asiadam209
      +1 yıl

      3 kardeş tüm nenelerin evleri yakın

      Yorumla
    • Tekeli00
      Tekeli00
      +1 yıl

      Anladım. Allahım huzur versin o zaman. Huzur önemli.

      Yorumla
  • Duyguluduygu11
    Duyguluduygu11 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Kalabalık güzel ama insan bazen yalnız kalmakta istiyo

    0
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Ailemi seviyorum onlarla yaşamak benim için bir şans olaya böyle bakıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Kalabalık sevmedigim için ayrı eve taşındım nerde çokluk orada kavga, gürültü kaos gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Toplam 4 kişiyiz. Zaten işten gelince görüşüyoruz, kavga gürültü olmuyor.

    0
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Her halta burun kıvıran fesat akraba tayfası olmadığı sürece kalabalık bir aile olmak güzel.

    0
    0 Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl

    Anne ve babam ile yaşıyorum abim ve kardeşim farklı şehirlerde

    0
    0 Yorumla
  • Emremre0616
    Emremre0616 Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Ablamla arkadaşiz resmen baş tacımdir herzaman

    0
    0 Yorumla
  • şevval7282736
    şevval7282736 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Hic guzel degil kalabalik ev ortamı
    Aile ile arada iyi diyelim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Kalabalık değiliz yalnız hissediyorum, evlenip kendi ailemi kurmak isterdim

    0
    5 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Neden evlenmiyorsun peko

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yalnızlık da rahat geliyor çünkü 😀

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Yalnızlık Allah'a mahsustur duymadın mı😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Duydum duydum da kafam karışık yalnızlık bazen güzel bazen sıkıcı sen evli misin 😀

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Yok değilim bende sendenim😂 rahatım bozulur diye çok tedirgin oluyorum evlilik konusu geçince 😂

      Yorumla
  • Ladydesperate
    Ladydesperate Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Geçinilebilir biriyim herkesle geçinebilirim tercihime bağlı bazen uzak durmak kendini izole etmek daha uygun

    0
    1 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Uyum sağlamak önemli tabi ama kendinede vakit ayırmak lazım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bizim ailede yüksek sesle konuşulur
    Gelen alışık olmalı

    0
    0 Yorumla
  • BeniSalBenDeliyem
    BeniSalBenDeliyem Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Güzel anlaşırız. Bazen yemek tartışması oluyor. Yemek seciyom diye halam fırça atıyor jdjsjjs
    Ben de he he evet diyorum iyice deliriyor kdjjs

    0
    7 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ahahahaha yemek kavgası geleneksel aile sorunu 😂😂😂

      Yorumla
    • BeniSalBenDeliyem
      BeniSalBenDeliyem
      +1 yıl

      Yok o bana Özel yemek yapma işine söyleniyor kdkksks biz ne yiyorsak ye ölmezsin diyor falan. Ben de durur muyum yaşamak için yemem gerekenler bunlar kskjsjs
      Söylense de finalde de istediğim yemeği yiyorum 😎

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Nickin çok komik 😅😅😅 hakkını veriyorsun diyelim o zaman normaldede😂

      Yorumla
    • BeniSalBenDeliyem
      BeniSalBenDeliyem
      +1 yıl

      Kdkksks benim deliliğim dahi seviyesinde. TikineDuramayirum yapacaktim aslında dedim laz değilim ki aw kskaks

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Burcun ne senin deli çocuk 😂

      Yorumla
    • BeniSalBenDeliyem
      BeniSalBenDeliyem
      +1 yıl

      Tamam sal beni ben deliyam kskaks

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ahahahhahahahaha hadi o zaman 🤣🤣

      Yorumla
  • ByxJanti
    ByxJanti Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kalabalık ayrı ortamı güzeldir de bazen insan kendine kişisel alan aradığı oluyor

    0
    1 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Öyle haklısınız

      Yorumla
  • disnepprincess
    disnepprincess Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23 , eic 91%
    +1 yıl

    4 kişiyiz. 2 günde bir birbirimize giriyoruz

    2
    8 Yorumla
    • İnatçıbirkoç
      İnatçıbirkoç
      +1 yıl

      @disnepprincess 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      @İnatçıbirkoç biri koç kesin 😅😅😅

      Yorumla
    • İnatçıbirkoç
      İnatçıbirkoç
      +1 yıl

      Yaaa hemen bana salla uyuz

      Yorumla
    • İnatçıbirkoç
      İnatçıbirkoç
      +1 yıl

      Gıcık ordulu

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      @İnatçıbirkoç yok kendimide yaktım merak etme 😂

      Yorumla
    • İnatçıbirkoç
      İnatçıbirkoç
      +1 yıl

      Ahaha o zaman okey :)

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      @İnatçıbirkoç 😂😂🙏

      Yorumla
    • İnatçıbirkoç
      İnatçıbirkoç
      +1 yıl

      Geçimsiz seni :)

      Yorumla
  • t4yFun40
    t4yFun40 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzelll sende gelsene 😉

    0
    7 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Şarkı mı söyleyecez😂

      Yorumla
    • t4yFun40
      t4yFun40
      +1 yıl

      Halay çekeriz 🕺💃🤣

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ahahahaha buda iyi😂

      Yorumla
    • t4yFun40
      t4yFun40
      +1 yıl

      Aileniz ve tüm sevdiklerinizle sağlıklı, huzurlu ve mutluluk dolu bir bayram geçirmenizi dileriz. Ramazan Bayramınız kutlu olsun! 🍬

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim benim müzik arkadaşım bende senin bayramını kutlarım, sevdiklerinle nice güzel halay dolu günler dilerim😄🤍

      Yorumla
    • t4yFun40
      t4yFun40
      +1 yıl

      Halay olmazsa olmazımdır 🎵🎼🕺teşekkür ederim ☺️

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Her zaman👫🎥🎙️🎹🎸

      Yorumla
  • MnikSevenDev188
    MnikSevenDev188 Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Eskiler güzeldi gdhjjd

    0
    2 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Noldu şimdi 😅

      Yorumla
    • MnikSevenDev188
      MnikSevenDev188
      +1 yıl

      Artık güzel değil 😢

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Bayram günü bizim evde adım atacak yer kalmıyor 😂

    0
    8 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Olsun bayramda çekilir 😅

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Çekilir evet çok güzel gelene gidene çak bi tane 😂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Şiddete meyilliyiz galiba😂😂😂😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ama evin neşesi benim 😂🤣
      Ben otursam herkes sıkılır 😂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Severim eğlenceli insanları 😄

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Valla öyle bir sohbete sokuyorum ki bizimkileri çıkmak bilmiyorlar 😂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      İyiymiş o zaman, neşen bol olsun😅🤍

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🤗

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Ev & Yaşam konusunda 531 cevap paylaştı.

    Kaos da oluyor aile saadeti de 😂

    0
    20 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ne kaos meraklisi çıktın 😂😂😂burcun ne senin?

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Başak dediydim ya 😂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Aaaa unutmuşum😂😂😂😂😂 başak ne zamandan beri kaos sever oldu, onlar ekmeğinin peşinde insanlar😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Aile sataşırsa başak da susar mı 😂😂😂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ne hakaretler vardır şimdi sende evlerden ırak 🤣🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Niye okumadın falan derler periyodik olarak 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Allah ailene sabırlar versin😅😅😅

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Aaa aileme mi bana mı 😂😂😂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ailene tabiki yahu bi insan bişeyi nasıl 50kere söylerde durur , buna katlana bilmek için kan bağı olması lazım başka türlü zor😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      İyi de laf eden onlar 😂😂😂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ne mesela örnek ver😅😅malum sen detay insanısındır😂😂😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Mesela ben dürüstçe haksız olduğum yerleri de söylerim ama üstüme iyice gelindiğinde kıyamet kopar 😂

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Haksız olduğunu kabul etmen bile başarı 😂altdan alsınlar o zaman bi zahmet,😂😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Benim için normal şeyler bencesi 😂 Çünkü kendimi kandırmayı asla sevmiyorum gerçekçi olmak her zaman iyidir. Alttan almasalar da canları sağ olsun 🙃

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Siz bu kadar pür ve temizmiyidiniz Allah Allah 😂😂😂😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Tertemiziz tabii 😂 Okulu üniversitede bırakmak dışında ufak hatalarım vardır o kadar, kimsenin canını yakmadım çok şükür 😊

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Olsun sonuçta kimsenin ayağını kaydırmadın kendi istikbalinle oynamışsın kim ne diye bilirki 😂😂😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Aynen öyle 😂 Teşekkürler ☺️

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      🙏🙏😅😅

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      😅🙏🏻

      Yorumla
  • emreJ
    emreJ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Yok olmuyor genelde iletişim yok

    0
    3 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Senle iletişim kurulmaz zaten 😂

      Yorumla
    • emreJ
      emreJ
      +1 yıl

      Teşekkür ederim ❤️

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ne demek efendim 😅🙏🤍

      Yorumla
  • Gökay90
    Gökay90 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl

    2 kişiyiz kavga gürültü yok

    0
    2 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Birini eklemeyi unutmuşsun

      Yorumla
    • Gökay90
      Gökay90
      +1 yıl

      Doğru diyorsun :D

      Yorumla
  • özgürruhlu55
    özgürruhlu55 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Kalabalık ortamı sevmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • ERTUĞRULBEY0707
    ERTUĞRULBEY0707 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 83%
    +1 yıl

    Girgir samata en sevfigim ortam eski gunleri anmak

    0
    0 Yorumla
  • Eray-Demirci
    Eray-Demirci Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Tek çocuğum keşke kalabalık olsak..

    0
    0 Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben kendime agır geliyorum kimseyi çekemem

    0
    0 Yorumla
  • ɐɹznɯɔɐ
    ɐɹznɯɔɐ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Her gün bi atraksiyon

    0
    0 Yorumla
  • Dark_quenn
    Dark_quenn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    Abimle anlaşıyorum, yeterli

    0
    0 Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Binde bir görüşünce güzel..

    0
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Ev & Yaşam konusunda 526 cevap paylaştı.

    Herkesle iletişim kurabilme gücüne sahibim

    0
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Kalabalık evleri sevmem hiç kendi evime taşınırım

    0
    0 Yorumla
  • Kendihalindekişi
    Kendihalindekişi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 93%
    +1 yıl

    Kalabalık bir evde büyümeyi isterdim

    0
    0 Yorumla
  • Dalgalarınsesi3
    Dalgalarınsesi3 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    Eh işte geçinip gidiyoruz

    0
    0 Yorumla
  • kıvancc1903
    kıvancc1903 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Arada küçük mevzular oluyor ya

    0
    0 Yorumla
  • Ksproff
    Ksproff Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Bem odada onlar salonda gecinip gidiyoruz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Fenaaaa hem keyifli hem nefret edilesi bir durum

    0
    2 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      😂😂😂😂 kaçmak lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bazen evet

      Yorumla
  • Dostoviski
    Dostoviski Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Tek olduğum için bunun özlemini ara sıra duyarım.

    0
    1 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Ara sıra yeterli bence çok olmasın 😅

      Yorumla
  • TekAşkBeşiktaş
    TekAşkBeşiktaş Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Tek yasiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Annemle beraber yaşıyoruz arkadaş gibiyiz

    0
    0 Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    Olmaz mı 😎

    0
    1 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Olur tabi neden olmasın

      Yorumla
  • Huzurluhuzursuzz
    Huzurluhuzursuzz Takip Et
    Guru Yaş: 73 , eic 62%
    +1 yıl

    Hiç sorma

    0
    1 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Geçinemiyoruz😂

    0
    4 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Çok mu zor😂

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      Toksik bir ilişkimiz var yuvarlanıp gidiyoruz hahajajsjs

      Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Kaybolup arada heyecan katmaya ne dersin😂

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      Müthiş olur hshsjsksks

      Yorumla
  • Darknesssss_
    Darknesssss_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yalnız olduğum için öyle bir sorunum yok

    0
    2 Yorumla
    • Rozes52
      Rozes52
      +1 yıl

      Kafan rahat o zaman

      Yorumla
    • Darknesssss_
      Darknesssss_
      +1 yıl

      Aynen yalnız olmak iyidir. Bitek kedim var yanımda o bana yeter 😊

      Yorumla
  • Devamını Gör (22)
Devamını Gör(67)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Ev & Yaşam > Sorular > Aile fertleri ile nasıl geçiniyorsunuz? Kalabalık ev ortamı güzel mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aile ortamınız nasıl? 10 cevap verildi
Kalabalık ailede yaşamayı sever misiniz? 11 cevap verildi
Sevdiceğinizin kalabalık bir ailesi olması sizin için sorun olur mu? 92 cevap verildi
Kalabalık bir ailenin küçük bir evde yaşamasının zorlukları nelerdir? 15 cevap verildi
Aile apartmanında yaşamak zor kalabalık bir aileler ne tür zorlukları oluyor? 9 cevap verildi
Çok kalabalık bir aileye gelin gitmek bıktırır mı? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨