+1 yılÇocukken çok güzel oluyor ama yaş aldıkça karakterler değişiyor, kıskançlıklar başlıyor. Bu durum evlendikten sonra daha çok devam ediyor.. Bir zaman sürekli hatalar yaptıkları için muhabbeti kesmek istiyorsun.. Annemler 14 kardeş hepsi birbirine düşman, babamlar 7 kardeş birbirleriyle konuşmuyorlar bile.. Benim de 4 kardeşim var biri hariç diğerlerini hayatımdan çıkardım.. Keşke hep çocukken ki gibi saf ve masum kalsaydık, çıkarları bir kenara atabilseydik.. Ama maalesef ki bildiğiniz üzere insanoğlu nankör, ağzınla kuş tut yine de yaranamazsın..
03 Yorumla- +1 yıl
İnanki sürekli senin gibi kendi kanımdan neden iletişimi kesiyim dedim. Ben bunu dedikçe daha çok hata yapmaya başladılar. Ciddi bir ameliyat oldum bikaç gün yatakta kaldım. aramak yerine öl diyen, veyahut hastaneden çıktım gel demiyim diye beni telefondan engelleyen insanlar hayatımda olsa ne olur olmasa ne olur.. iyi zamanında herkes yanında olur önemli olan zor zamanın..
En İyi Cevaplar
6 kardeşiz 13 çocuklarımız totalde birde annem bayramlarda iftarlarda bir araya geldiğimizde küçük bir aşiret oluyoruz 😅. Bir kaç saat sonrası tahammül edemiyorum bunalıyorum. Allah yokluklarını göstermesin.
08 Yorumla
+1 yılKalabalık aile ortamını sadece 30 dakika kadar tahammül edebiliyorum. Çocukluğumda kalabalık bir aile ortamında büyüdüğüm için kalabalık beni bunaltıyor 😊
00 Yorumla
Telefonda hal hatır sorarak ve işim gereği bayramdan bayrama düğün dernek gibi durumlarda bir araya geliyorum ve bunda da sorun olmuyor :)
Yıllardır yanlız yaşadığım için ortam süper :D :D06 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Ev & Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen konuşmam hiç bir ile.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerhaba, Kalabalık bir ev ortamı, birçok insan için keyifli ve sosyal bir deneyim olabilir. Ancak, kişinin kişilik ve tercihlerine bağlı olarak, bazıları için yoğunluk ve gürültü rahatsız edici olabilir. Sonuç olarak, kalabalık bir ev ortamının güzelliği kişiden kişiye değişir.
10 Yorumla
+1 yılKardeşimle birlikte yaşıyorum aramız iyi, hiç düşünemiyorum kendimi dortten fazla kişi ile aynı evde olduğumu zor olur bence. İnsanlarla uğraşmak genel olarak zor yakının dahi olsa
03 Yorumla- +1 yıl
Sırf insanlarla uğraşmamak için makine mühendisliği okumuştum ki daha çok insanla uğraşmam gerekiyor şu an :/
+1 yılKalabalık aile ile geçim zor ya özellikle iş bölümü paylaşımında yaş olsun cinsiyet olsun çocukluk dönemindeki yaşananlar olsun herşeyi etkiliyor 🫠
04 Yorumla- +1 yıl
Evet öyle ama ebeveynler bunun farkında değil ne yazık ki
- +1 yıl
Aynen öyle 👍🏻
Gizli Üye(25-29)+1 yılO kadar kalabalık oluyor ki: yatak odası dahil her yer onlara ait oluyor. günün sonunda herkes bir yer kapma derdine girerken ben kendimi mutfakta uyurken görüyorum. Sırf bu yüzden büyük eve taşındık daha neler neler anlatamam yani🤣
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGerçekten çile 😄
+1 yılOrta diyelim. Herkes birbirini idare ediyor bir sekilde.. Zor olsa da.
4 kisi 2 kopegimiz var, 6 kisiyiz 🥰😇07 Yorumla- +1 yıl
Pazarlari kahvalti kavgalari meshur bizim evde 😃
- +1 yıl
Annemle babamin seninkiler bizimkiler kavgasi, kardesim asi biraz babamla onun atismalari falan derken caylar yarim kaliyor herkes odasina dagiliyor 😅 hahah 🤣
- +1 yıl
Kiz kardesjm var da erkekten farki yok..😄 kahvaltiya katilmama karariyla huzurlu oluyorum genelde 😅
- +1 yıl
Aynen kesinlikle 😅😒
Her gün boks maçı yapıyoruz kazanan baklava ısmarlıyor 🤣
01 Yorumla
+1 yılOoo ne kalabalık ne kalabalık,
Akşam 2 1 eve sığamıyoruz, Kedim ve ben.. 🤷🏻😂😂08 Yorumla- +1 yıl
O istediği zaman seviceksin, Aksi halde sevmeye kalkarsan tırmalar 😂
Yemeğini hep zate vericeksin tasa koyup bırakmicaksın,
Acıkınca tasa vurucak sadece ozaman tasına doldurucaksın.. 😂😂 - +1 yıl
Köleyiz işte 🤣🤣
- +1 yıl
🤷🏻🙄🙄😂🤣
- +1 yıl
🤷🏻😂🌺🌹🤗 :)
+1 yılBen baba evindeykf pek gecinemiyordum kücük abimle annemle babamla ve ablamla hep bi sorun yasiyorduk çatışma icerisindeydik
00 YorumlaAilemle aynı evde kalıyorum, alışmışım yalnız kalamam.😄
03 Yorumla
+1 yılÇok güzel geciniyorum anne babamla. Arkadaş gibi. Aile olduğumuz bilincinde. Özenli...
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler hepimiz için aynı temmennim. Soru dışına çıkacağım belki ama şunu da söylemeliyim. Bizler bebektik yuruyemiyor şu icemiyor vs ve anne babamız bizi taşıdı yedirdi altimizi degistirdi ergenlik oldu gereksiz sinir asi yonlerimizde kizsa bile sevdi yanımızda durdu şimdi orta yaşa biz geldik onlar ergenlik gibi önce yaslanacak aksi huysuz olabailecekler sonra ihtiyarlayacaklar bizim bebekligimiz gibi. Tuttuğunuz takıma arabanıza işinize dostlariniza hayatınızdaki insanlara nasıl değer verip zaman ayiriyorsaniz herkes ailesine de bunu yapmalı. Haftada 3/4 dışarı çıkan birinin 3/4 günde ailesiyle akşam oturup sohbet etmemesi , sevgilisine özen gösterip susmayacagi şeylere susup alttan alırken evde of puf demesi ve buna benzer davranışlar hiç hoş ve doğru değil. Çevrede çok görüyoruz ve bu çok üzücü. Zamanın kimin için nerede biteceği belli olmaz pişman olmamak için ailenizle en az arkadaşlarınız ve sevgilinizle geçirdiğiniz zaman kadar zaman geçirmelisiniz. Düşünsenize kaç yıl yaşamak çocukları büyütmek ölümler yasamak... Yürekleri ve bedenleri çocuklarına göre daha yorgundur her zaman. Ben yilalrdir böyleyim dikkat eder özen gosteririm mesela üç gündür bayram temizligi yapıyoruz perdeleri çıkarıp takmam tuvalet banyoyu çamaşır suyuyla yikamam evet ama annem söylemeden anne duvarları da sileyim demem ya da kapıları silerken aralar için anne fırça var mı fırçayla sileyim aralar çıkmayabilir demem akıl ettiğim için değil anneminde onemsedigi bir şeyi o söylemeden yaptığım için daha çok mutlu ediyor gözlerinden okuyor insan. Unutmayın belki bir yaştan sonra anne babanız sizin cocugunuz...
Sevmiyordum ayrı yaşıyorum şu an mis gibi sana nasip olmaz ama 😉
014 Yorumla
+1 yılEskiden geniş ailede yaşardım sonra çekirdege gectik. Cok daha rahat
05 Yorumla- +1 yıl
En eskiden 8 kişi sonra 4 sonra 2
- +1 yıl
Dedemlerle yaşıyorduk sonra ayrı eve cıktık sonra 2 vefat oldu
- +1 yıl
Sonra üni için arkadasımla eve cıktık
Yalnız yaşamak kadar rahat ve huzur verici bir şey yok
10 Yorumla
u +1 yılDeğişiyor sürekli ama ayrı evde yaşasam daha iyi geçinirim.
00 Yorumla
+1 yılArada ablamla tartışırız hshsh ama iyi geçiniyoruz.
00 Yorumla
+1 yılErkek kardeşimle didişerek kız kardeşim ile en yakın dost gibi geciniyoruz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen erkek arkadaşımla yaşıyorum çok gürültü yok ama ailem de kardeşim abim annem ve babam var orada kaldığım zamanlar gayet güzel
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇok yani bazen akraba ortamlarında öyle sohbet ediyorlar ki gören evde savaş var sanır
Annem Babam ve ben çekirdek aileyiz fakat ara sıra gerginlikler olur haliyle.
08 Yorumla- +1 yıl
Kanka tek çocuk olmak güzel bir duygu değil mi
- +1 yıl
Hep tek kardeş olmak istiyorum derdim olmadı ama
- +1 yıl
Kalabalık ailede büyüdüm o yüzden kalabalık tan usandım
- +1 yıl
3 kardeş tüm nenelerin evleri yakın
+1 yılKalabalık güzel ama insan bazen yalnız kalmakta istiyo
00 Yorumla
+1 yılAilemi seviyorum onlarla yaşamak benim için bir şans olaya böyle bakıyorum.
00 Yorumla
+1 yılKalabalık sevmedigim için ayrı eve taşındım nerde çokluk orada kavga, gürültü kaos gerek yok
00 YorumlaToplam 4 kişiyiz. Zaten işten gelince görüşüyoruz, kavga gürültü olmuyor.
00 Yorumla
+1 yılHer halta burun kıvıran fesat akraba tayfası olmadığı sürece kalabalık bir aile olmak güzel.
00 Yorumla
+1 yılAnne ve babam ile yaşıyorum abim ve kardeşim farklı şehirlerde
00 Yorumla
+1 yılAblamla arkadaşiz resmen baş tacımdir herzaman
00 Yorumla
+1 yılHic guzel degil kalabalik ev ortamı
Aile ile arada iyi diyelim00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKalabalık değiliz yalnız hissediyorum, evlenip kendi ailemi kurmak isterdim
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYalnızlık da rahat geliyor çünkü 😀
Cevap sahibi+1 yılDuydum duydum da kafam karışık yalnızlık bazen güzel bazen sıkıcı sen evli misin 😀
+1 yılGeçinilebilir biriyim herkesle geçinebilirim tercihime bağlı bazen uzak durmak kendini izole etmek daha uygun
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBizim ailede yüksek sesle konuşulur
Gelen alışık olmalı00 Yorumla
+1 yılGüzel anlaşırız. Bazen yemek tartışması oluyor. Yemek seciyom diye halam fırça atıyor jdjsjjs
Ben de he he evet diyorum iyice deliriyor kdjjs07 Yorumla- +1 yıl
Yok o bana Özel yemek yapma işine söyleniyor kdkksks biz ne yiyorsak ye ölmezsin diyor falan. Ben de durur muyum yaşamak için yemem gerekenler bunlar kskjsjs
Söylense de finalde de istediğim yemeği yiyorum 😎 - +1 yıl
Kdkksks benim deliliğim dahi seviyesinde. TikineDuramayirum yapacaktim aslında dedim laz değilim ki aw kskaks
- +1 yıl
Tamam sal beni ben deliyam kskaks
Kalabalık ayrı ortamı güzeldir de bazen insan kendine kişisel alan aradığı oluyor
01 Yorumla
+1 yıl4 kişiyiz. 2 günde bir birbirimize giriyoruz
28 Yorumla- +1 yıl
@disnepprincess 🤣🤣🤣
- +1 yıl
@İnatçıbirkoç biri koç kesin 😅😅😅
- +1 yıl
Yaaa hemen bana salla uyuz
- +1 yıl
Gıcık ordulu
- +1 yıl
@İnatçıbirkoç yok kendimide yaktım merak etme 😂
- +1 yıl
Ahaha o zaman okey :)
- +1 yıl
@İnatçıbirkoç 😂😂🙏
- +1 yıl
Geçimsiz seni :)
Güzelll sende gelsene 😉
07 Yorumla
+1 yılEskiler güzeldi gdhjjd
02 Yorumla- +1 yıl
Artık güzel değil 😢
+1 yılBayram günü bizim evde adım atacak yer kalmıyor 😂
08 Yorumla- +1 yıl
Çekilir evet çok güzel gelene gidene çak bi tane 😂
- +1 yıl
Ama evin neşesi benim 😂🤣
Ben otursam herkes sıkılır 😂 - +1 yıl
Valla öyle bir sohbete sokuyorum ki bizimkileri çıkmak bilmiyorlar 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🤗
Ev & Yaşam konusunda 531 cevap paylaştı. Kaos da oluyor aile saadeti de 😂
020 YorumlaYok olmuyor genelde iletişim yok
03 Yorumla2 kişiyiz kavga gürültü yok
02 Yorumla
+1 yılKalabalık ortamı sevmiyorum
00 Yorumla
+1 yılGirgir samata en sevfigim ortam eski gunleri anmak
00 Yorumla
+1 yılTek çocuğum keşke kalabalık olsak..
00 YorumlaBen kendime agır geliyorum kimseyi çekemem
00 YorumlaHer gün bi atraksiyon
00 Yorumla
+1 yılAbimle anlaşıyorum, yeterli
00 Yorumla
+1 yılBinde bir görüşünce güzel..
00 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 526 cevap paylaştı.
+1 yılHerkesle iletişim kurabilme gücüne sahibim
00 Yorumla
+1 yılKalabalık evleri sevmem hiç kendi evime taşınırım
00 Yorumla
+1 yılKalabalık bir evde büyümeyi isterdim
00 Yorumla
+1 yılEh işte geçinip gidiyoruz
00 Yorumla
+1 yılArada küçük mevzular oluyor ya
00 YorumlaBem odada onlar salonda gecinip gidiyoruz
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılFenaaaa hem keyifli hem nefret edilesi bir durum
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBazen evet
+1 yılTek olduğum için bunun özlemini ara sıra duyarım.
01 Yorumla
+1 yılTek yasiyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnnemle beraber yaşıyoruz arkadaş gibiyiz
00 Yorumla
+1 yılOlmaz mı 😎
01 Yorumla
+1 yılHiç sorma
01 Yorumla
+1 yılGeçinemiyoruz😂
04 Yorumla- +1 yıl
Toksik bir ilişkimiz var yuvarlanıp gidiyoruz hahajajsjs
- +1 yıl
Müthiş olur hshsjsksks
+1 yılYalnız olduğum için öyle bir sorunum yok
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen yalnız olmak iyidir. Bitek kedim var yanımda o bana yeter 😊
- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer