Her şey karşılıklı. Sen onu temizleyeceksin ki o da senin evini temizleyecek. Hatta onun temizlediği alam daha geniş en çok fedakarlığı süpürge yapıyor. Ahh süpürgeler süpürgelerimizz onların hakkını asla ödeyemeyizz. Onlar ki bizim en büyük yoldaşımız kardeşimiz fekatt bizler hiç onların değerini bilemiyoruz kiiii koskoca evimizi temizleyen şu minnacık ağzı var dili yok aletleri temizlerken bile söyleniyoruzz. Biz insanlarr çok nankörüz umarım süpürgeler birgün bizleri affeder. Özür dilerizz süpürgelerr sizin değerinizi yeteri kadar bilemiyoruz.😔
2
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Süpürgeden gidip bi özür dileyip bir tur parka götüresim geldi ben gidiyorum ya
Bir de önceden çalı süpürgeler vardı ah ah ne eziyet di mi , şimdi ekektrikli çok şükür daha ne istiyoruz ki napalim yata yata kilo alıyoruz bulaşıkları makine çamaşırları makine yemeği fırın daha birçok kolaylıklar çok şükür Elhamdülillah
Hiç robot kullanmadım , her gün temizliyor musunuz onu? öyleyse gereksiz normal süpürge kullanın kaç kere supuruyoruz ki en fazla iki zaten bir iki haftada dolar onu da bir zahmet boşaltalım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Almanyada insanlar çöpünü de kendi atıyor bide … kapının önünü merdivenleri kendi siliyor herkes…. Süpürgeye gelene kadar … burada herşeyi herkes kendi yapıyor ggnkghjjhgygj