Ev & Yaşam Hayatına robot süpürge gibi girsem ne yapabilirsin? (Sayfa 6) Philips Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2027 Hayatına robot süpürge gibi girsem ne yapabilirsin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 47 kişi beğendi
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 312 cevap paylaştı. Çok güzel paylaşım olmuş eline sağlık 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
352Cevap
Bütün pislikleri sana doldururum
Ters çeviririm 🥷🥷🥷 ☠️☠️
Cok iyi kullananlar memnun
Ayaklarımı kaldırırım engel olmamak için
Duruma bağlı o an an değişir
Güzel bir şey ama paramız yok
Şok olurum herhalde ne alaka falan olurum 😊
Giremezsin zordur hayatıma giriş
#Hükümdar
mukemmel olur kim hayir der ki
Buyrun gelin derim , sorun yok
İyi bir şey güzel bir yenilik
İstemem kanks çok sağol. almayayim ben
Bu robot süpürgeler oldukça kullanışlı
Sevinçten havalara uçardım napcam 😂
Varya aşırı güzel bir şey
Robot süpürgeler gerçekten güzel görünüyor
İşini iyi yapıyorsa bence büyük kolaylık.
Aslında her eve lazım bence
Evimin baş tacı yaparımmmm
Sarjli süpürge daha iyi bundanda var kullanmiyorum
Bende var gayet güzel kullanışlı
Açar kollarımı hoş geldin derim
Hayatimi degistirirdin valla belese gelebilirsin
Girdiğin gibi çıkarsın :D
kimsenin hayatıma böyle girmesini istemem
Çok memnun kalırım hep dua ederim
Giremen kuzum bizim ev heep halı
Bende var zaten sürekli kullanıyorum sorun olmuyor
Hiç birsey yapamam sanırım
Çok gerekli ve yararlı bişey.
Süpürge yapmayı sa hiç sevmem ne faydalı bi alet
Hiç kullanmadım ama almayı düşünüyorum.
Hayatımdaki bütün pislikleri süpğrücekse ne ala
Camdan aşağı atlar kaçarım.
Çok iyi olur ya bu ara özellikle
büyük ihtimalle izlerim süpürgeyi
Donar kalirim hicbir sey yapamam
Robot süpürge rahatlık gibi geliyor bana
Teşekkürlerrr ağzınıza sağlık
Hiçbir şey yapamam sanırım
Bence çokta önemli değil robot süpürge
Kullanmıyorum maalesef ben
Lütfen gir çok lazımsın bize
Uzun sure dayanması iyi bir özellik
Ay mutluş olurum djdkkd teşekkür ederim yazı icin
Sevinirim canım keşke girsen
Ne yapalım hoş geldin deriz
Bir tane olsa fena olmazdı valla :)
Toz olurum HAHAHAHAHAHAH Baska ne yapayim
keşke bir adet robot süpürgem olsa :D
Şaşkınlıkla karşılarım😄...
Güzel olurdu bencee herkese lazım
Keşke girsennnnnnnnnnnnnnnnn
Ben karşıyım böyle robot mkbot 😂
Harika Yapıyor Müthiş Robot Süpürge
Güzel bir ürün beğendim ben
Çok güzel paylaşım olmuş eline sağlık
teknolojinin ilerlemesini seviyorum.
sarilirim birakmam gir yani beklşyorum
Hiç bir şey yapmam bakarım sadece 😂😂