2 veya 3 gün o da en fazla ya. Uzun kaldığım zaman rahatsızlık verdiğini düşünmeye başlıyorum. Uzun süre başka yerde kalmayı da ben sevmiyorum, rahat edemiyorum
Gurbette yıllarca çalışan biri olarak birçok farklı ortamlarda kaldım. Kendime ait özel bir ev saÿılmadığı için için, misafir olarak değil çalışanların kaldığı ev ortamında 6 ay kaldım. Bu sayılıyor eğer 6 ay.