Yeğenime çalışma masası almayı düşünüyorum. Nasıl bir renk tercih etmeliyim?

#gadasından sevgilerle 🙃
Yeğenime çalışma masası almayı düşünüyorum. Nasıl bir renk tercih etmeliyim?

#gadasından sevgilerle 🙃
Tabiki de beyaz ya da ekru güzel olur.. Yalnız masa görseli hoş duruyor..
Aynen hoşuma gitti
Bu tarzda çalışma masası çok şık duruyor..
Harika görünüyor
Kesinlikle kullanacak kişi güzel günlerde kullansın.. 😊
teşekkür ederim
Rica ederim.. 😊
Teşekkür ederim.. 😊
Ben teşekkür ederim
Beyaz en güzeli
Şık görünüyor
Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
6Cevap
Bence resimdeki gibi olabilir lila tonları. erkek ise mavi renk al kız ise pembe renk de olabilir.. ya da gri olabilir..
Hmm olabilir lila güzel
Oğlan ise mavi kız ise pembe demiycem. Çünkü açık renkler tervih etmelisin. Çalışırken ferah alan algısı yaratmali. Beyaz en güzeli kırık beyaz ya da
Kırık beyaz da hoş
Bu görseldeki güzel görünüyor ben de almıştım ama aldığım açık tonlarda ahşaptandı.. yeğeninin sevdiği bi renk olması daha iyi olur ama
Ahşap hoş olur
Evet hoş
Beyaz renk harika gadası..
Aynen gadası süper
Beyaz ya da krem al. Koyu renk şimdi iç karartır. Açık renk insanın gözünü de o kadar yormaz.
Açık renk iyi o halde
Cinsiyetine göre. Erkekse siyah gibi koyu renkler kızsa postta ki iyi
Evet hoş
Beyaz renkleri tercih edebilirsin koyu renkler çocuklar için uygun olmaz.🍀
Açık renkler hoş olur
Kesinlikle beyaz bej rengi falan güzel olur
Aynen
Kız ise lila tonları çok hoş olur ve bol çekmeceliii
Lila rengi güzelmiş
Pembe klişe ama lila tonları hep hoş gelmiştir bana düşünebilirsin bu rengi
Aynen pembe klişe duruyor
Gorselde ki gayet güzel..
Hoş görünüyor
Kesinlikle beyaz almalısın
Beyaz efsane duruyor
Yeğenin kaç yaşındaki
Liste gidiyorlar
*liseye
Tamam
Resim renkler güzel beğendim
Aynen hoş görünüyor
Katılıyorum
Kütüphaneli çalışma masası iyi olur.
Aynen mantıklı
O ne renk sever? Ona göre al.
Sürpriz bir renk olsun istiyorum
Sürpriz yapayım derken sevmediği bir renk olmasın, dikkat et. Yiğenin kız mı erkek mi?
Aslına bakarsak hem kız var hem erkek birine alsam biri kıskanır o yüzden ikisine alayım diyorum
Kızsa renkli bir şey olsun da erkek çocuğuna bilemedim. 🤷♀️🙄
Tamamdır
Sarı lacivert olsun
Şimdiden Fenerbahçe
Beyaz
🙃
beyaz bence
Evet 🙃
kız mı erkek mi :)
İkisinden de var
Siyah bence
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar