Dereceyi mi arttırıyım süresini mi yoksa daha mı çok deterjan ekliyim
2 ölçek ekliyorum
Dereceyi mi arttırıyım süresini mi yoksa daha mı çok deterjan ekliyim
2 ölçek ekliyorum
Makinenin dili olsa da konuşsa...
Makineni böyle yorarsan erken emeklilik talep eder. 90 derece nedir? Kıyafetlerinin de ağladığına eminim.
30 dereceden yukarı çıkma. Makineyi tepeleme doldurma. Kıyafetlerin içinde dönerken sıkışmadan dönmeli ki, pislikten arınsın. En önemlisi ölçeğini azalt. Yarım çay bardağından fazla deterjan kullanma.
@ByDreamm madem her şeyi biliyosun o zaman evlen canım neden beklıyosun kı hala
Çamaşır makinem uzun uzun kullanıyorum dert etme
Cevap
4Cevap
Valla sıkma.800 devir sıkma 30 40 ta yıkıyorum siyah vermek kullanıyorum 40 'tan yukarı sıcaklık çok buruşturuyor 30 40 bile buruşuyor bende
Lastikler çürümüyor mu o sıcaklıkta?
90 derece ne lan sdfsfsd
Sorun sende bence
Elinde yıka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?