Salonun ambiansına uygun aksesuarlar gözlere hitap edebiliyor.
Salonda kullanılan aksesuarlar salonun ahengine aykırı mı?

#koçtaş
#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Salonun ambiansına uygun aksesuarlar gözlere hitap edebiliyor.
Salonda kullanılan aksesuarlar salonun ahengine aykırı mı?

#koçtaş
#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kendi oturmuş olduğu müstakil evde çok fazla eşyanın olmasını sevmiyorum ama göze hitap eden rahatlık arz eden kullanımı kolay zarif mobilyaları aksesuarları da tabii ki çok seviyorum Çok da güzel gösteriyor birçok mağazayı geziyorum evime mobilya alırken veyahut da aksesuar alırken rastgele herhangi bir şey doldurmamaya özen gösteriyorum
Az eşya çok huzur demişler
Maşallahın var 🙃
Senin bilgi paylaşımı yönünde
En iyisini yapıyorsun
🙃🙃
Minimal aksesuarlar dekorasyon için ayrı bir hava katabilir bence tabiki aksesuarları da fazla abartmak ve alandan kısmak hoş olmuyor
Doğru diyorsun
Tesekkurlerrr ♥️
Rica ederim 🙃
Kendine cici davran
Hayır, eğer yakışıyorsa uygun bir yerde kullanılmalı.
🙃doğru
Cevap
1Cevap
Hayır bence aksesuar nasıl giyimi güzelleştiriyorsa salonunuza sa ahenk katar ince bir detay.
*da
İş o detaya karar vermekte 😅
Yes
🙃
Katılmıyorum öyle bir şey olmaz
Bakış açısı farklı
Aynen
Biraz fazlalık var göz yorucu gibi
Hadi ya
Evet bence öyle.
Aynen
hayır değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?