Yatağınızın yanı başında akvaryum olsun ister miydiniz?

#koçtaş
#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Yatağınızın yanı başında akvaryum olsun ister miydiniz?

#koçtaş
#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
İstemezdim. Evde olabilir belki ama yatak odasında istemem. Çünkü ışıklar rahatsız edici durur. Uykudan karanlık ortam daha iyi olur sağlık açısından.
Mavi ışık uyku getirir
Işıksız olması daha iyidir. Ne kadar karanlık o kadar iyi uyku alınır, kardeşim.
Hmm
Cinsel ilişkiye girer balıklar bakarmış. İster miydim istemez miydim bilmiyorum. Önyargılı değilim. Akvaryumunu temizlemek zahmetli ve bazen dolap çökebilir.
Onun sağlamlığı iyidir korkma
Benim ağabeyimin de vardı. Oradan biliyorum.
Yaaa
Büyük akvaryum değilde şirin küçük olsa hoş olu di karanlikta renkli olsa güzel olurdu
Mavi neon ışıklarla harika görünürdü
Kesinlikle 👍👍
İsterdim ama uyanır uyanmaz balık görünce yerimden fırlarım.
Zamanla alışırsın
Cevap
16Cevap
Evet ben olsun isterdim güzel olurdu.. balık zaten bana huzur veriyor.. ama çok ses olursa bu uykumu engellerdi bu yüzdende uzak da ya da biraz sesiz seçerdim
Bi bakım isterdim bi bakıma istemezdim. Ses olması hoşuma gitmezdi. Goruntu olarak guzel
Yatak odasına pek yakıştıramadım, bizim oturma odasında pirana ve köpekbalığı dolu bir akvaryum vardı. Acayip spor bir hava katıyor. 😄
Pirana mı 😅
Vay anasını elini uzatsan yerdi diyorsun 😅
Hahaha tavuk çiftliği sahibi olursak alırız 3-5 tane 😅
Olabilir, suyu ve balıkları görmek dinlendirici, insanın aklını dağıtır, düşünce girdabından kurtarır.
Rahat uykunun ilacı
Aynen öyle.
hayır balıklarla sürekli sohbet ederdim en sonunda da ölürlerdi balıklar enerjilerden etkilenirler o yüzden olmaz yazıklar
Sana dayanan balık buluruz bizde
Yerde, hemen aşağıda olsun sanki suda yürüyormuşuz gibi olsun isterim. Tepede gökyüzü 🥹
Süper ötesi olurdu
İnşallah amin amin
İstemezdim ya kırılırsa bir de gece mutlaka ses cikaracaktir
Bunların camları kalın olur ses duymazsın
Akvaryum içinde gezerken hiç ses duyuyor musun
Duymuyorum 😂😂
Ama orada müzik falan oluyor insanlarin sesi okuyor
Yani oda var 🙃
Yani geldin mi benim sözüme 😂😂😂
Çaktırma 😅
Yatak odasında istemem sanki beni izliyormuş gibi olur 😄
Balık napsın seni 😅
Hahhaa alışırsın
Başka bir oda içinde olabilir o zaman
isterdim ama ben kendime güvenemiyorum yani her an uyurken düşürebilirim..
Kız bir şey olmaz
Yatağımın başında olsun istemezdim :) kitaplıklı bi odada güzel dururdu olabilir
Aaa mantıklı
Evet mekan tasarımı yaparken akvaryumlu yatak tasarlamıştım
Bence harika bir dekorasyon
Evet o dersi gectim galiba hoca beğendi :d
Sen yaparsın da beğenmez mi
Bazen fazla ses çıkartıyor olsalar da akvaryum ve balıklarımı seviyorum..
İnsan onları izlerken deşarj oluyor
Bir ara vardı ama göçebe hayata sahip olduğum için artık yok. :D
İstemezdim sesi illa olmasa olur rahatsiz eder beni
Eğer dış filtre varsa sorun yok ses yapmaz en azından güzel olur
Ben istemem horul horul uyunmaz onun sesi ile ama iki yanımda TV ve yağmur sesi olursa olabilir
Ses olmaz ki
Hava motoru oluyor ya onun sesi berbat ablamda vardı koca bı akvaryum horul horul sesi çıkardı 😂 ama yanı başımda bı yağmur sesi olsa daha güzel uyurum
Aynen hava sesi illa ki olur ama bunlar gömme olduğu için az gelebilir sesi
O zaman olsa fena olmaz küçük minik balıklar olursa renk renk
Renkleri insanı büyüler
Evet benim daha önceden vardı ablam kendi balıklarının yanına attı hepsinde hastalık varmış benimkiler de öldü
Hayır huzursuz hissederdim.
Neden
Ondan dolayı 😂
🙃🙃🙃
İstemezdim sanırım
Neden güzel olmaz mı
Yok rahat edemezdim
Böyle bir hayalim yok 🙂
Olur inşallah
Rahatsız olurdum ışığı sesi beni uyutmazdi
Bunlar dolap içinde olduğu için sesi olmuyor
İsterdim insanın içi ferahlar
He valla
Bakımına katlanabilirsen iyi.
Verdiği huzura değer diye düşünüyorum
Evet isterdim fotodaki oda tam benlik.
Huzurun olduğu bir oda
Aynen👍
Hayır rahatsız olurum.
Ses olmaz ki görüntü şahane olur
Olur neden olmasin sakinlestirici olabilirdi
İnsan balıkları izlerken sakinleşirmiş zaten
Evet bence de katılıyorum bende de vardı bir ara
Bakımı zor diye çoğu insan bir süre sonra bırakıyor
Istemem orasi uyuma yeri izlem yeri degil
Tercih meselesi
Bizde ondan bahsettik zaten
İsterdim güzel olur değişik bir oda tasarım
Görseldeki gibi olursa isterdim.
ne güzel olurdu
İstemezdim gece tuvalete kaldırır.
Türkiye deprem bölgesi. Riskli şeyler
İsterdim görüntü efsane.
Hayır , çok ses yapıyor
Yok yaw olmasada olur
Güzel manzara, isterdim 😃
olabilir evet mantıklı geldi
Yok hayvan severim ama uzaktan
istemem gerer beni açıkçası.
Ben istemezdim
Dikkat dağıtıcı şeyler istemem
Neler seversin
İstemem
Neden
Akvaryum sevmiyorum gadasi
Hmm anladım
Uyku odamda isterdim
Güzel olurdu
İyi fikirmiş
Aynen guzeln
✌🏻
İstemezdim
Niye
Bana aşık olurlar diye korkuyorum 😅
Sana dünya aşık balıklar aşık olmuş çok mu
Aldığım en güzel iltifat bu oldu diyebilirim 😅 çok naziksiniz teşekkürler
Rica ederim
İstemezdim
Neden
Korkuyorum balıklardan
Yemezler seni
Yemezler de 😀 ne bileyim böyle küçükler hareket ediyorlar
Alışırsın 🙃
onun korkusu balık değil.
@Phoncikbirkız ne olabilir ki
Güzel olurdu
Aynnen
Gerek yok kokar bir sure sonra
Hayır onun özel ilaçları var
Harika olurdu
Olabilir
Hayır.
İstemem
Hayır
İsterdim
hayalımdır
İnşallah olur
Tabi ki
İyyy balık kokusuu
Hayir tabiki
İstemezdimmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?