Evinizi kendiniz mi boyuyorsunuz yoksa usta mı tutuyorsunuz?

Ben hep usta tutardım artık kendim boyamaya karar verdim.3 gün sürdü. Yorucu oldu ama harika oldu. Sizde durum nasıl?

Evinizi kendiniz mi boyuyorsunuz yoksa usta mı tutuyorsunuz?
Evimi kendim boyarım.
Usta tutar, ona boyatırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evinizi kendiniz mi boyuyorsunuz yoksa usta mı tutuyorsunuz?
Cevapla