Ben hep usta tutardım artık kendim boyamaya karar verdim.3 gün sürdü. Yorucu oldu ama harika oldu. Sizde durum nasıl?

Evimi kendim boyarım.
Usta tutar, ona boyatırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben hep usta tutardım artık kendim boyamaya karar verdim.3 gün sürdü. Yorucu oldu ama harika oldu. Sizde durum nasıl?

Kendim boyarım.
Elinize sağlık sizin de.
Geçen sene eşim boyadı. Daha önce ben boyamıştım. Ben 15 yaşındayken babam kolunu kırdı. Sonrasında kalp krizi geçirdi. O zaman başladım badana işine. 😊 Her sene badana yapardık zira kömür sobası yaktığımız için ev is olurdu.
Öyle tabii.. Şimdi bi de rulolar var envai çeşit. Ben bildiğiniz fırçakarla tavan ve duvar boyardım. Şimdi işler daha kolay
Zamanım varsa kendim daha iyi yapabiliyorum. Ancak taşınma işleri genelde ucu ucuna olduğu için usta ile anlaşıp sonra yaptığı berbat işleri düzeltme ile uğraşıyorum. Düzgün ustaya denk gelmek zor. Oturduğum evi pek boyamyorum çünkü temiz oluyor, sigara içme veya zarar veren bir şey yok.
Her işi ustasına yaptırmak gerektiğini düşünüyorum. Ama tanıdıklardan buluyorum ustayı. Yabancı birinin yaşam alanımda olmasından hoşlanmam. Hemde tanıdığım iş yapmış, kazanmış olur.
Biz sevgilimle, arkadaşlarimizla falan boyamistik, hem eğlenceli olmuştu hem de ustadan daha iyi boyadık. Bundan sonra boyalar bizden sorulur jdjdjjd
Cevap
33Cevap
kendim boyamam
Henüz böyle bir girişimde bulunmadım ama kendim denemeyi olmuyorsa usta çağırmayı tercih ederim
Doğrusu bu.. İlk başta zor olsa da birkaç deneme sonra başarır mutlu hissedersiniz
Tabi ki ayrıca boya yapmak zevkli işe benziyor 😅
👍☺️
Annem boyamayı bilmediği için onun evine usta çağırıyoruz. Babam ise boya yapmaktan anladığı için evde boyama işleri olunca kendisi yapıyor
Annem çalıştığı için pek uğraşmaz ki
Boya işiyle ilgilenmez yani
Evde pek kalmadığı için ilgilenmez😀 rica ederim
Kendim boyadım küçük 1 oda 4 günde anca çıktım içinden 😅
Babam boyacı olduğu için onun yanında öğrendim kendim boyuyorum
Duvarda alçı vs işi yoksa kendimiz boyuyoruz
Nasıl boyadin ki 😳 .. zamanı geldi duvarlar çığlıklar atıyo artık.
Karar verirsem sana danışırim 😊
Kendim boyarım. Usta tutulmasındaki amaç işi hızlandırmak... Yavaştan gitmesi daha keyifli olabiliyor.
Ne iyi etmişsin , ellerine sağlık zaten ortam küçük pıt diye boyanmıştır güle güle oturun
Tesekkirle4 tatlım ama kendi evim değil,4 artı bir diğer ev.
O zaman kolay gelsin 🌺
Teşekkürler canım 🌹
Meslek lisesi yapi mezunuyum boyayabilirim ama güçlü kadın imajını sevmiyorum
Kendim boyamak istiyorum ama hiç boyamadım. Bence çok eğlenceli olur.
Evin elektrik, boya ve diğer küçük tadilat ve tamiratını hep ben yaparım.
Boya montaj elektrik su tesisatı denir kaynak hepsi bizde agam no problem perfect
Zamanında bu işleri yaptığım için alçısına kadar çeker boyarım
Usta tutarız genellikle ama basit bir şey olduğunda bende yapıyorum
Geçen hafta boyacı çağırmıştım. Hep boyacı çağırıyorum.
işi ehline birakacaksin, herseyi bilmişlik yapmayacaksin tabiki
Başkaları da ekmek yesin. Hele ki bu şartlarda.. Zanaat isteyen işlerde işi bu işten para kazanan insanlara bırakmak daha mantıklı geliyor.
İyi zanaatkarlar var ve ben onları tenzih ederim bunu söylerken bence
Bazen biz boyariz ana genelde ustamiz var o gelir boyar.
Tüm ev boyanacaksa usta tutmak daha iyi oluyor. Tek bir odaysa ben bilr boyarım
Biraz kendimi biraz duvarları boyuyorum başlangıçta eğlenceli oluyor ama sonrası yoruyor bıktığım zaman ise gerisini boyacı arkadaşa devrediyorum 😀
Zaman sıkıntısı yoksa, insan kendisi yapabilir.
annemin isviçre çakısıyım tesisat işlerinden kavanoz açmaya kadar her işi yapıyorum
kendim boyarsam o iş 3 ayı bulur...
Ben hep kendim boyadım.🙂
www.google.com/search
www.google.com/search
Böyle şeyler.🙂
Usta tutuyorum ona ayıracak vaktim yok
Kendim çok iyi boyarım
Kendim boyarim evimi birde meslegim oldugu icin zorluk olmuyor usta cagirirsam garip olur
Bazen usta bazen kendimiz değişiyor
Kendim boyuyorum. Eğlenceli oluyor.
Ben boyadan, sıvadan anlarım
Kendim boyamak daha eğelenceli
Usta tutar, ona boyatırım.
Kendim boyarım
#Mirliva
Ustalar sağolsun
Usta tutuyorum
Bu işlerde becerikli değilim pek
Bazen kendim bazen usta
Babam boyacı 😄
Kendim boyarım
#Hükümdar
Ben niye boyayayım, bana ne
Usta tutuyoruz.
Evimin her işini kendim yaparım usta girmez
Usta tutarım.
Usta tutar boyatırım vaktim yok benim
Kendime ait evim yok
Kendim boyuyorum
Babam boyuyor
Usta tutuyorum
Malayla duvara şap dıye vuruyorum
Kendimiz boyarız
Usta
Usta tutarım
Usta tutarım
Ustalar…
Kendim
Usta
Fırcam kalın heryer boyarım
Kendim
Usta tutarız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?