Korkanı çoktur ama nedense seviyorum bu tarz evleri. Siz de sever misiniz?

Korkanı çoktur ama nedense seviyorum bu tarz evleri. Siz de sever misiniz?

Evet ben isterdim tabi ki de harika olurdu benim için..
En iyisini hak ediyoruz
Yaşamak demeyimde yazlık gibi tatil yapmak için isterim. Yoksa korkarım. Çok ıssız yerleri tehlikeli bulurum, insan olmayan yerler, beni ürpertir. Allah korusun. Birimize bişey olsa veya acil bişey olsa, duyan yok. Gören yok. O anda insan panik atak geçirir. Bunu düşünmek ihtimali beni açıkçası ürkütüyor.
Korkulacak bir şey yok ama çok ses oluyor yani o kadar romantik değil. Bazen kötü havalarda bağırmak zorunda kalırsınız evin içinde iletişim kurmak için. Bazen de erkenden uyanırsınız dalga sesinden.
O kadar ses olur mu
Tecrübe :)
Yaşamak isterdim tabi, sabah uyanacaksın hop denize duşunu aldın, güzel bir kahvaltı sonra işlerine bak akşama kadar. Akşam güneşin suya dokunuşunu izle 🌇 yat uyu mis gibi su sesiyle...
Nadiren şehire git hatta
Cevap
20Cevap
1. Derece Deprem Bölgesi'nde yaşayan biri olarak, istemezdim. Zaten Türkiye'de bu tür yapılarda oturmak mümkün değil. Sağlam zemine sahip değiliz, ayrıca ülkemiz bir Deprem bölgesi.
Elbette bu açıdan haklısın
Korkmam tam istediğim şey ya insanlardan uzakta yalnız olmayı isterdim
Ben de
Tsunami denen bir şey var ondan korkardım bir de ne bilim insan korkar ama isterdim.
Ben de öyle güvensiz ama istiyor yine de
Hayatta risk almak lazım yaşanmaz mı böyle biryerde
Sakinlik
Huzur
Doğa
Brn de çok seviyorum bu yapıları
sevilmeyecek gibi değiller ki :)
Bakınca aklıma korku değil rahatlık geliyor
mükemmel sabah uyanmak için denize atlamak
Seviyorum yaşarım da yeşilik bir alanda veya orman gibi bir yerde olursa daha güzel
Elbette
Müthiş bir ev içimi huzur kapladı görseli görünce kafa dağıtmak veya aşk yuvası için güzel bir ev.😀
Eş aile herkesle güzel olur
Bu ev benim hayallerim
ama çöm çok şok kazanmam lazım burayı alabilmek için
Elbette öyle
Yaşayabilirim, alışığım denize sıfır veya yakın yerlerde yaşamaya.
Çok şanslısın
Nem çok sağlık değil bence bana gelmez en azından 😀
Sağlıksız mı
O da doğru
Değer burası için
Korkunç tabii ki içinden her şey çıkacağı gibi denizin onu aşindirna ihtimali ve yüksek dalgaların zarar verme ihtimali de var
Bu tarz evler koy içinde olursa daha sağlıklı yoksa direk denize bakması pek sağlıklı gelmiyor bana
Bu fotoğrafta ki gibi bir yerde gerçekten yaşamak isterdim.
Biraz tehlikeli sonuçta yağmur yağarsa evi su basar felan çok zahmetli olur.
Basar mı burada
Bilmem ki basmaz herhalde 😅
Ama yıllardır duruyor evler
Çok isterdim denizi çok severim huzur veriyor
Havası iyi geliyor
Evet
Yazlık güzel olur. Kışın istemem😂
Kışın manzarası nasıl olur acaba
Soğuk olur😂
Seviyorum hayalimde bu yönde
🙏🙏❣️
istemezdim sesten uyunmaz
Durgun su gibi
yinede istemem ya yükselir falan su evi su basar
Hayır, güzel ama riskli.
Yüzyıllardır bir şey olmamış aslında insanlara boşuna korkuyoruz gibi
Hatıralar kaybolursa?
Kaybolacak zaten kaybolur ki
Üzülürüm.
Asla korkmam bayılırım
Ben de nedense korkmam severim
Çünkü korkulucak bişey yok ki çok güzell
Amasra'ya bak derim.
Bakacağım
Ben korkarım uyuyamam valla istemem 😅
Su basar diye mi
Her şey olabilir tsunamisi depremi beni bulur 😅
Çok severim keşke olsa
Ben de severim
burada ölene kadar yaşayabilirim
Muhakkak enfes duruyor
Hayalmdeki evim böyle benim denize sıfır
Umarım olur 🙏
İsterdim
Olur umarım 🙏
Denizin ortasında yaşıyorum 😁
Bu nasıl başardın
Bahriyeliler var aramızda
Nickle dikkat etmemişim 🤣
Eskiden olsa evet isterdim
Evet çok isterdim
Denize zaafım var..💙
Çok tehlikeli olurdu bence
Bayılırdım olceksem burada ölüyüm
Kim istemez🥰❤
Aşk gibi ev :)
harika olur valla
Müthiş olur
hemde nasil
İsterdim
🙏🙏
Korku hiç aklıma gelmedi bile isterdim ben
Evet olur
istemezdim
Korkardım
İstemem kanka
İsterim
Çok isterdim
Evet isterdim…
Severim
Güzel olur
Umuyorum 🙏🙏🌸
Zengin bayan bulursak neden olmasın
İsterdim
Isterdim 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?