Elimi kestirdim. Derisini tırnak makasıyla keseyim mi, kalsın mı?

Midenizi bulandırdığım için üzgünüm :( Karpuz doğrarken bıçak birden parmağıma çıktı. Bir parmağımı kesilir diye koruyorum diğeri gitti aq. Neyse derisini kesemedim felaket acıdı. Zamanla yapışır mı?
Elimi kestirdim. Derisini tırnak makasıyla keseyim mi, kalsın mı?
Elimi kestirdim. Derisini tırnak makasıyla keseyim mi, kalsın mı?
Cevapla