Ağustos ayında odamdaki peteğin yanmasına ne diyorsunuz?

Hava zaten çok sıcak ve petek bozulmuş 50-60 derecede falan yanıyor şu an ıskldlsls birazdan üzerime buz atacağım

Güncellemeler
+1 yıl
Havale geçircem 5 dkya
Ağustos ayında odamdaki peteğin yanmasına ne diyorsunuz?
Cevapla