Bundan bi ay kadar önce bütün evi ilaçlamıştık tahta kurusu için. Sonra ben odamı değiştirdim ilk çıktığında da en çok benim odamdaydı odamı değiştirdikten sonra da şimdi de bu odada cirit atıyorlar.
Kitaplığımla gardrobumu taşıdım sadece. İkisinden birinde sanırım atmam gerekiyor mu?
Kitaplığımla gardrobumu taşıdım sadece. İkisinden birinde sanırım atmam gerekiyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
evde tahta ne varsa at diyecem atma millet alır yakmanın lazım başka türlü kurtulamazsın kıyafetleri de en az 90 derecede yıka
şu an sadece benim odamdalar. Sadece odamdakileri atsam olur mu yani diğerlerinde koltuklar masa falan var annem bırakmaz ki.
kuzum ben de yaşamıştım yani eşyaları taşırken bile yere falan düşüp bütün eve yayiliyorlar dua et parkelerin altına girmemiş olsun kurtulmak çok ama çok zor onlardan annene anlat bunu Bi care bulun
Ay iğrenç cidden parkelerin altına girebildiklerini bilmiyordum umarım girmemişlerdir. Söylicem yarın teşekkür ederim
rica ederim Allah sabır versin valla
Elleme garibi orasi da onun evi belki cocuklari da vardir. Yetim birakmak mi istiyorsun bu yavrucuklari
Ama cidden çok fazlalar. Ölmelerini istemezdim gerçekten ama uyuyamıyorum odamda. Normalde gece çıkıyorlar o kadar fazla olmuşlar ki gündüz bile odada geziyorlar artık. Tiksiniyorum öldüremiyorum da. İlaç alıcam yarın bakalım
Elleme bence. Odanda tahta kurusu besledigini düşün arada da sevgi goster. Evcillestirmeye calis onlerine marul falan at belki yemek kulturlerini de degistirirler. Tahtalar da sana kalir
Ayy ben o evde duramazdım
Ben de duramazdım böceklerden tiksiniyorum da nereye gitcen işte. Balkonda sabahlıyorum her gün gece çıkıyorlar
Gardrobunu atıp her yeri ilaçlayın ve birkaç gün birinde kalın geçer umarım
Odayı komple boşalt
Öyle yapıcam tekrar ilaçlicam ne var ne yok. O da şimdi geldi aklıma ben nereye gitsem ordalar diye. Sanırım ya kitaplık ya da gardroptalar