Tertemiz delirdim sonunda 😂. burada çiçek nasıl yetiştirilir diye bi soru sormuştum ve balkonumun son halini sizinle paylaşacağımı söylemiştim, işte sonuç böyle. O sorudan sonra gördüğüm her bitkiyi, saksıyı, sulama zımbırtısını, toprağı vs satın aldım. Botanikçi dükkanına döndü ama buna değdi, artık akşamları balkonda otururken daha huzurlu hissediyorum 😌🥰
Güncellemeler
+1 yıl
Sağol süper soru seçtiğiniz için, yeni gelinlere tavsiye verilir asjskajsl
Çiçek yetiştirme olayını biraz abarttım galiba ama neyse, çiçeklerim nasıl?
hepsinin ayrı sulanması gerekiyor bazıları her gün bazıları haftada bir o yüzden bi tablo oluşturdum odama astım onun sayesinde unutmuyorum ama bu görüntüye değer ya uğraşmasını da seviyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok iyi olmuş emeğine sağlık
Teşekkürler dostum
Eyvallah knk
çok güzel olmuş ben bakamıyorum unuturum sulamayı kesin
hepsinin ayrı sulanması gerekiyor bazıları her gün bazıları haftada bir o yüzden bi tablo oluşturdum odama astım onun sayesinde unutmuyorum ama bu görüntüye değer ya uğraşmasını da seviyorum
ndnsjdnsnd ya ne ka sistemli planli birisi 🥲
o sırada iki gün bak diye annemlerin bana bıraktığı çiçekleri kurutan bne
Benim de 19 yaşındaki halim olsa o bırak bu çiçekleri iki tanesine bile bakamazdı
4 yıl sonra botanikci olacam demek
😅garantisini veremem ama insan olgunlaştıkça ister istemez daha sorumluluk sahibi oluyor
Çok hoşlar
Teşekkür ederim
Fazla abartılı
olsun
Mük.. 😄🤌🏻
Teşekkürler efenim
Mük.
annem misin sen
anneni de benim gibi doğa sakinleştiriyorsa ve huzur veriyorsa annenle benziyoruz demek ki 😀
saksılarınız bile aynı
İnternetten mı aldı o da kdkdk