Çiçek yetiştirme olayını biraz abarttım galiba ama neyse, çiçeklerim nasıl?

Tertemiz delirdim sonunda 😂. burada çiçek nasıl yetiştirilir diye bi soru sormuştum ve balkonumun son halini sizinle paylaşacağımı söylemiştim, işte sonuç böyle. O sorudan sonra gördüğüm her bitkiyi, saksıyı, sulama zımbırtısını, toprağı vs satın aldım. Botanikçi dükkanına döndü ama buna değdi, artık akşamları balkonda otururken daha huzurlu hissediyorum 😌🥰
Çiçek yetiştirme olayını biraz abarttım galiba ama neyse, çiçeklerim nasıl?
Çiçek yetiştirme olayını biraz abarttım galiba ama neyse, çiçeklerim nasıl?
Çiçek yetiştirme olayını biraz abarttım galiba ama neyse, çiçeklerim nasıl?
Güncellemeler
+1 yıl
Sağol süper soru seçtiğiniz için, yeni gelinlere tavsiye verilir asjskajsl
Çiçek yetiştirme olayını biraz abarttım galiba ama neyse, çiçeklerim nasıl?
Cevapla