Daha cuma günü tozları aldım, evi detaylı süpürdüm, viledayla sildim. Bugün yerler inanılmaz tozlanmış mesela. Yerler bildiğiniz simsiyah toz oluyor. Normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Peçeteyle bir şey düştüğünde yerden alıyorum. Peçete bildiğiniz toz içinde yani.
Evet bir anda zor geldi, bir de titiz ve düzenliyim ben. Her gün ev süpüresim geliyor her yer tozlanmıs gibi hissediyorum ama süpürmüyorum. Cuma toz alıp süpürdüm. Bir de yarın yapacağım işte.
Ya şimdi herkesin evi vs özel bir yer saygı duymak gerekir lakin hani süpürme işini yapıyorsa ayda bir oda makine ile ise normal çoluk çocuk yoksa oda. Evet aşırı yorucu ne yapacaksın yapıyoruz işte 😂
En azından süpürge sesi yoksa bile gırgır ile hallediyor demek ki kendi bilir ona karışamayız 😊 ben genel temizliğimi haftalık yaparım toz alma 3 güne bir
Peki ev süpürme? 3 günde 1 mi o da heralde değil mi😌 ben aslında bekarım. Annem memlekete gitti tüm işler bana kaldı. Biraz acemiyim de öğrenmeye calısıyorum😌 kaç günde bir yapılması daha doğru vs.
Ev silme toplama süpürme düzenini biliyorum hallediyorum ama bazen diyorum ki acaba 3 günde 1 çok mu ev süpürmek için. Cuma süpürdüm mesela bir de yarın süpüreceğim, ideal mi :)
Yok ya normal zaten bende öyle 3 güne bir felan anca olursa oda. Acemilik olur hayatım öğreniyorsun sonuçta bu işler değil tüm işler yapa yapa öğrenilir zaten 😊
Aman valla cuma süpürdüm. Bir de yarın süpürürüm yeter. Süpürmediğim günler de evi toparlayıp, mıntıka temizliği yapıyorum bir de camın açık olduğu yerin tozunu alıyorum. Yeter.😅
Evet odaların camı açık, balkon kapısıda açık. Ama koridor bile leş gibi oluyor ya. Heralde uçuşuyor tozlar. Sıcakta da işkence oluyor ev süpürmek. Cuma süpürdüm bir de yarın süpüreceğim. 🤦🏻♀️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Normaldir benimde bahcedeki ev oyle toz oluyo ruzgardan giriyo iceri iste farketmiyon temizlemeye devam :)
Üf sıkıcı😢
Villadaysan çekicen mecbur
Maalesef çevre etkisi yazın cam kapı açık olması doğal olarak tozu beraberinde getiriyor
resmen işkence ya. Bu sıcakta da ev süpürmek yoruyor insanı
Evlimisin ev kızımızın
Yok ya işsizim şu an. 😅 iş arıyorum ama annem de memlekete gitti 1 haftaya yakındır yok. Tüm işler bende. 🤣
Ev kızısın yani hep evde işleri annen yaptığından evi çekip çevirmek sana Bi anda zor geldi
Evet bir anda zor geldi, bir de titiz ve düzenliyim ben. Her gün ev süpüresim geliyor her yer tozlanmıs gibi hissediyorum ama süpürmüyorum. Cuma toz alıp süpürdüm. Bir de yarın yapacağım işte.
Yardıma gelebilirim uzun süre bakilmamis tozlanmış ilgilenilmmemis ne varsa hepsini silip süpürürüm
Ahhaahaja düşünmen yeterrr😅🤝
Davet etmeyecekmisin sonra i kahve yapar laflariz
Sürekli camlar ve balkon kapıları açık olduğundan canım tozlanma normal havadan yağıyor mübarek 😂
Çok sinir bozucu ya😅ben sürekli ev süpürmekte istemiyorum. Cuma süpürdüm. Bir de yarın süpürücem mesela. Ev süpürmekte işkence bu sıcakta. 🤦🏻♀️😂
Maalesef öyle hayatım ben bile 3 güne bir alıyorum tozları ve sıcak aşırı çekilmiyor zaten 😊
Ben de öyle. Yeterli oluyor zaten. Bir de her gün süpürüp silenler var. Nasıl yapıyolar anlamıyorum😶
Ay sorma benim komşu öyle her gün siler süpürür üf 😂 bende çözemedim onu veya onun gibi olanları 😁
Çok yorucu ya. 😅
Biz de genelde 2 günde 1 süpürdüğümüz zaman alt komşumuz napıyosunuz evi mi kazıyosunuz diyordu. Djkdksksks😂😂
(Kendisi de evi ayda 1 filan süpürdüğü için)
Ya şimdi herkesin evi vs özel bir yer saygı duymak gerekir lakin hani süpürme işini yapıyorsa ayda bir oda makine ile ise normal çoluk çocuk yoksa oda. Evet aşırı yorucu ne yapacaksın yapıyoruz işte 😂
Evet öyle tabi de bizi eleştiriyordu işte. 😅 aslında olması gereken budur. İlla ki istiyor her hafta. Mecburen. 😅
En azından süpürge sesi yoksa bile gırgır ile hallediyor demek ki kendi bilir ona karışamayız 😊 ben genel temizliğimi haftalık yaparım toz alma 3 güne bir
Peki ev süpürme? 3 günde 1 mi o da heralde değil mi😌 ben aslında bekarım. Annem memlekete gitti tüm işler bana kaldı. Biraz acemiyim de öğrenmeye calısıyorum😌 kaç günde bir yapılması daha doğru vs.
Ev silme toplama süpürme düzenini biliyorum hallediyorum ama bazen diyorum ki acaba 3 günde 1 çok mu ev süpürmek için. Cuma süpürdüm mesela bir de yarın süpüreceğim, ideal mi :)
Yok ya normal zaten bende öyle 3 güne bir felan anca olursa oda. Acemilik olur hayatım öğreniyorsun sonuçta bu işler değil tüm işler yapa yapa öğrenilir zaten 😊
Normal değil cam kapi aciktir ve cevrende cok tozlu bir ortamdir
Evet balkon kapısı bile açık oluyor.
Ondan dolayı iste
Aman valla cuma süpürdüm. Bir de yarın süpürürüm yeter. Süpürmediğim günler de evi toparlayıp, mıntıka temizliği yapıyorum bir de camın açık olduğu yerin tozunu alıyorum. Yeter.😅
Camlar açıksa normal
Evet odaların camı açık, balkon kapısıda açık. Ama koridor bile leş gibi oluyor ya. Heralde uçuşuyor tozlar. Sıcakta da işkence oluyor ev süpürmek. Cuma süpürdüm bir de yarın süpüreceğim. 🤦🏻♀️
Hergün süpürsende yol üstü bir yerse daha çok toz olur
Yok yol üstü değil.
Evet
Benim ev berbat